کد خبر : 2004020 | 03 اسفند 1402 ساعت 16:09 | 8.8K بازدید | 15 دیدگاه

بدترین خبر برای کلوپ: آلیسون مدت‌ها مصدوم است!

مصدومیت آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول از چیزی که در ابتدا به نظر می‌رسید شدیدتر است و او احتمالا بیش از یک ماه دیگر هم از میادین غایب خواهد بود.

بدترین خبر برای کلوپ: آلیسون مدت‌ها مصدوم است!

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون از زمان دیدار لیورپول مقابل برنلی در 10 فوریه، در ترکیب قرمزها حضور نداشته است و در ابتدا یورگن کلوپ سرمربی او این موضوع را به سرماخوردگی این بازیکن برزیلی نسبت داد. اما پس از آن که آلیسون در دیدار 17 فوریه مقابل برنتفورد هم به غیبت خود ادامه داد، کلوپ بدون اعلام تاریخ بازگشتش به زمین، به خبرنگاران توضیح داد که این غیبت به دلیل مصدومیت عضلانی او بوده است.

امروز دوبروال جونیور، سرمربی تیم ملی برزیل، در اظهاراتی در شبکه تی‌ان‌تی اسپورت برزیل در مورد دروازه‌بان اول تیمش گفت: "آلیسون مسابقات ملی دوستانه آینده را از دست خواهد داد." این اظهارات دوبروال به این معنی است که آلیسون قبل از پایان ماه مارس آینده به میادین باز نخواهد گشت، زیرا تعطیلات فیفا دی بعدی در تاریخ 18 مارس آغاز می‌شود و بیست‌وششم به پایان می‌رسد.

به این ترتیب آلیسون چندین دیدار حساس برای لیورپول از جمله رویارویی با چلسی در فینال جام اتحادیه و رویارویی با منچسترسیتی در لیگ برتر را از دست خواهد داد. لیورپول با وجود اینکه در پایان هفته بیست و ششم هم به صدرنشینی ادامه خواهد داد، با مصدومیت بازیکن‌های زیادی مثل جوئل ماتیپ، ترنت الکساندر آرنولد، دومنیک سوبوسلای و محمد صلاح دست و پنجه نرم می‌کند و در نیم فصل دوم با ادامه حضور در هر 4 رقابت ممکن، به شدت از کمبود بازیکن رنج می‌برد.

1993627

دیدگاه‌ها