کد خبر : 2004023 | 03 اسفند 1402 ساعت 16:24 | 99.4K بازدید | 96 دیدگاه

سورپرایز با ماشاریپوف و حامدی‌فر؛

ترکیب استقلال مقابل ملوان اعلام شد

جواد نکونام 11 نفر اصلی استقلال در دیدار با ملوان را مشخص کرد.

ترکیب استقلال مقابل ملوان اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال پس از شروع موفق در نیم‌فصل دوم و کسب پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان، از ساعت 17:15 امروز در هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران به مصاف ملوان انزلی خواهد رفت تا رقابت حساسی را برگزار کند.

آبی‌پوشان پایتخت در حالی امروز مهمان ملوان انزلی هستند که آرش رضاوند را بخاطر محرومیت در اختیار ندارند، اما علاوه بر او و نسبت به دیدار هفته قبل برابر صنعت نفت، دو تغییر دیگر هم در ترکیب به وجود آوردند و ایمان سلیمی، امید حامدی‌فر و جلال‌الدین ماشاریپوف جانشین محمدحسین مرادمند، رضاوند و آرمان رمضانی شده‌اند.

سید حسین حسینی مثل همیشه گلر استقلال است و امروز مقابل ملوان و تیمی که تجربه بازی در آن را دارد، به میدان خواهد رفت و سعی دارد برای دومین دیدار پیاپی در دور برگشت کلین‌شیت کند.

ایمان سلیمی که آخرین بار در دیدار هفته یازدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان فیکس بود و بخاطر آسیب‌دیدگی مدتی از ترکیب فاصله گرفت، دوباره با اعتماد جواد نکونام در خط دفاعی قرار داده شده است.

رافائل سیلوا پس از بازگشت به استقلال و اولین بازی مقابل صنعت نفت، امروز هم در قلب خط دفاعی حضور دارد و کنار دست او هم در سمت چپ، آرمین سهرابیان به کار گرفته شده است.

صالح حردانی نسبت به میلاد فخرالدینی ترجیح داده شده و وینگ‌بک راست استقلال برای دومین بازی پیاپی در غیاب کوین یامگا مصدوم است و سید ابوالفضل جلالی هم در جناح چپ جایگاه خود را حفظ کرده و سعی در درخشش دوباره دارد.

روزبه چشمی که هفته قبل در پست دفاع میانی به کار گرفته شده بود، امروز یک خط جلوتر رفته و هافبک دفاعی آبی پوشان در انزلی است و کنار او هم امید حامدی‌فر، بازیکنی که بحث جدایی‌اش از استقلال وجود داشت، دیده می‌شود.

مهدی مهدی‌پور پس از زدن گل سه امتیازی و استثنایی در دیدار با صنعت نفت آبادان، امروز در خط میانی به کار گرفته شده و می‌خواهند برابر ملوان انزلی موثر کار کند و کمی جلوتر از او هم جلال‌الدین ماشاریپوف، ستاره ازبک و خرید جدید نکونام حضور دارد.

گوستاوو بلانکو نیز تک مهاجم استقلال در بازی خارج از خانه مقابل ملوان است که نکونام چشم به گلزنی او دارد.

استقلالترکیب استقلال مقابل ملوان انزلی را این 11 بازیکن تشکیل می‌دهند:

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

دیدگاه‌ها