کد خبر : 2004028 | 03 اسفند 1402 ساعت 16:43 | 37K بازدید | 13 دیدگاه

دو تغییر برای شکست دادن نکونام؛

ترکیب ملوان مقابل استقلال با سورپرایز

مهدی تارتار نفرات آغازکننده بازی برای ملوان انزلی مقابل استقلال را معرفی کرد.

ترکیب ملوان مقابل استقلال با سورپرایز

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ملوان انزلی که در دو دیدار اخیرش در جام حذفی و لیگ برتر موفق به کسب پیروزی شده، امیدوار است از ساعت 17:15 امروز و بازی خانگی مقابل استقلال هم به برتری دست پیدا کند و روند خوبش را تا رسیدن به رده چهارم جدول ادامه بدهد.

حبیب فرعباسی، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، مجید عیدی، پدرام قاضی پور، پویا پورعلی، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی 11 بازیکنی هستند که مهدی تارتار در ترکیب ملوان انزلی برای دیدار مقابل استقلال قرار داده است.

تارتار نسبت به دیدار هفته گذشته که موفق به کسب پیروزی مقابل ذوب‌آهن شدند، امروز دو تغییر در ترکیب تیمش برابر استقلال به وجود آورده که مهران احمدی و محمدرضا سلیمانی را جانشین حسین صادقی و سعید باقرپسند کرده است.

ملوان انزلی در دیدار رفت مقابل استقلال نمایش نزدیکی داشت، اما با نتیجه یک بر صفر شکست خورد، ولی امیدوار است امروز با حمایت تماشاگرانش به برتری دست پیدا کند.

تارتار در دیدار امروز تصمیم جالب توجهی هم گرفته و میلاد سرلک و محمد عمری، دو ستاره سابق پرسپولیس و سربازان جدید تیمش را روی نیمکت قرار داده و البته محمد طیبی را هم نیمکت‌نشین کرده است.

دیدگاه‌ها