کد خبر : 2004030 | 03 اسفند 1402 ساعت 16:46 | 55.7K بازدید | 63 دیدگاه

فقط لورکوزن

ژابی آلونسو جواب داد: بایرن یا لیورپول!

ژابی آلونسو امروز در نشست خبری خود به سوالات در مورد آینده‌اش و دریافت پیشنهاد از لیورپول و بایرن پاسخ داد.

ژابی آلونسو جواب داد: بایرن یا لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز بایرن مونیخ به‌صورت رسمی اعلام کرد که توماس توخل در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد. مدیران باشگاه مونیخی پس از چندین جلسه با مربی آلمانی در روزهای گذشته به این نتیجه رسیدند.

نتایج نه‌چندان خوب توخل با بایرن مونیخ و اختلاف با بازیکنان از دلایل اصلی این تصمیم بود. گفته می‌شود بایرن ابتدا قصد داشته توخل را اخراج و هانسی فلیک را تا پایان فصل به‌عنوان مربی انتخاب کند، اما مربی سابق آنها این پیشنهاد را رد کرده است.

1993641

گفته می‌شود با رد پیشنهاد توسط فلیک، گزینه اصلی آنها برای سرمربی بعدی تیم ژابی آلونسو است و به این دلیل که این مربی اسپانیایی قطعا تا انتهای فصل در بایر لورکوزن خواهد ماند، آنها تصمیم گرفتند فصل را با توخل ادامه دهند. 

در واقع شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون ژابی از مدت‌ها پیش شروع شده و او را گزینه هدایت لیورپول و بایرن برای فصل بعد می‌دانند. او دقایقی پیش در نشست خبری بازی با ماینتس، به این شایعات واکنش نشان داد.

ژابی گفت: «بایرن و لیورپول؟ چیزی برای گفتن ندارم. الان من مربی لورکوزن هستم و این یک واقعیت است. در مورد آینده من هیچ چیز ندارم که بگویم. دریافت پشنهاد از بایرن؟ اینها همه گمانه‌زنی هستند و یک بار دیگر تکرار می‌کنم که الان هیچ حرفی برای گفتن نیست.»

دیدگاه‌ها