کد خبر : 2004042 | 03 اسفند 1402 ساعت 17:43 | 12K بازدید | 41 دیدگاه

کلوپ: شانس قهرمانی لیورپول از چلسی بیشتر نیست

یورگن کلوپ مدعی است که لیورپول در بازی فینال جام اتحادیه نسبت به چلسی از شانس بیشتری برخوردار نیست.

کلوپ: شانس قهرمانی لیورپول از چلسی بیشتر نیست

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه فینال جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس، یورگن کلوپ تایید کرد که لیورپول شانس بیشتری نسبت به چلسی ندارد و تیمش بازی پیچیده‌ای را در پیش خواهد داشت.

در دیدار فینال جام اتحادیه 2022 لیورپول پس از 120 دقیقه بازی بدون گل در ضربات پنالتی پیروز شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد. قرمزها روز یکشنبه باید در دیداری تکراری مقابل چلسی قرار بگیرند.

لیورپول با توجه به فرم ایده‌آلی که اخیر داشته و صدرنشینی‌ با 4 امتیاز اختلاف بیشتر نسبت به منچسترسیتی، شانس اصلی قهرمانی در جام اتحادیه است. چلسی در این فصل تنها 10 بازی را برده‌ و در رده دهم جدول قرار دارد. با این حال، کلوپ معتقد است که چلسی مائوریسیو پوچتینو می‌تواند تیم او را تهدید کند.

1993655

کلوپ به بی بی سی اسپورت گفت: "آیا ما شانس بیشتری نسبت به چلسی داریم؟ قطعا نه. از آنجایی که ما با آن‌ها (چلسی) بازی کردیم، آن‌ها خیلی پیشرفت کرده‌اند و مشکل خواهد بود."

او در مورد اینکه آیا برای آن بازی مصدوم جدیدی دارد یا خیر، اضافه کرد: "حتی نمی‌دانم این پسرها می‌توانند دوباره بازی کنند یا نه. وضعیت عالی نیست، مطلقاً نه... بازی‌های بسیار مهمی در راه است و ما روز به روز پیش می‌رویم."

از سال 2021، لیورپول و چلسی 8 بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در طول این مدت لیورپول هیچ شکستی را متحمل نشده‌ است. آن‌ها در اولین بازی فصل به تساوی 1-1 رسیدند و ماه گذشته لیورپول به راحتی در بازی برگشت 4-1 پیروز شد.

لیورپول برای صعود به فینال جام اتحادیه در نیمه نهایی فولام را شکست داد، در حالی که چلسی علی‌رغم شکست در بازی رفت، میدلزبورو را شکست داد.

دیدگاه‌ها