کد خبر : 2004053 | 03 اسفند 1402 ساعت 18:20 | 12.2K بازدید | 19 دیدگاه

فقط هالند و امباپه از اوسیمن بهتر هستند!

ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، گل تساوی بخش تیمش را مقابل بارسلونا به ثمر رساند و زمینه ساز نتیجه 1-1 تیمش و امیدواری آن به بازی برگشت شد. و او اکنون برای گل‌های اخیر خانگی در لیگ قهرمانان اروپا پشت سر ارلینگ هالند و کیلیان امباپه قرار دارد.

فقط هالند و امباپه از اوسیمن بهتر هستند!

به گزارش "ورزش سه"، بلوگرانا در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز چهارشنبه مقابل پارتنوپی پس از گل دقیقه 60 روبرت لواندوفسکی، 1-0 پیش افتاد. ناپولی در راه شکست بود تا اینکه اوسیمن شرایط را تغییر داد.

این مهاجم در دقیقه 75 گلزنی کرد تا شرایط ناپولی را بهتر کند و به آنها امیدی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی قبل از سفرشان به بارسلونا در 12 مارس بدهد. این اولین بازی اوسیمن از زمان اتمام رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا با نیجریه بود.

1993672

به گزارش توتو مرکاتو وب، اوسیمن اکنون شش گل در لیگ قهرمانان اروپا برای ناپولی در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا به ثمر رسانده است که سومین رکورد برتر گل در ورزشگاه خانگی در دو فصل گذشته این لیگ است، تنها پس از هالند با 12 گل و کیلیان امباپه با 9 گل.

علاوه بر این، گل مقابل بارسلونا باعث شد که مهاجم نیجریه‌ای با لورنزو اینسینیه در تعداد گل برای ناپولی که در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند به تساوی 10 برسد. او اکنون درست پشت سر دریس مرتنز قرار دارد که 11 گل به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها