کد خبر : 2004059 | 03 اسفند 1402 ساعت 18:47 | 6.2K بازدید | 2 دیدگاه

خواسته خبرنگاران از مسعود شجاعی به حق است؛

مربی هوادار: قصد بی‌احترامی نداشتیم

حمید عبداللهی در مورد عدم حضور مسعود شجاعی در کنفرانس خبری توضیح داد.

مربی هوادار: قصد بی‌احترامی نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی، مربی هوادار در کنفرانس خبری، پس از پیروزی مقابل شمس آذر قزوین در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که دیروز در ‌کنفرانس گفتم، می‌دانستیم که در بازی با تیم شمس آذر قزوین، که در نیم فصل اول پدیده لیگ بود، یک بازی سخت داریم. می‌دانستیم که با وجود جدا شدن چند بازیکن ساختار خودشان را حفظ کرده‌اند. مدل بازی آن‌ها را می‌دانستیم و از اول هفته رویش کار می‌کردیم و فکر می‌کنم موفق بودیم. نیمه اول روی یک اشتباه فردی گل خورديم ولی بعد از آن توانستیم بازی را کنترل و برنامه‌هايمان را پیاده کنیم.

او ادامه داد: همانطور که دیدید ۲تا گل زدیم و حداقل ۳یا ۴ تا گل دیگه هم می‌توانستیم بزنیم. متاسفانه تبدیل به گل نشد. بازی جان‌داری بود و امیدوارم آن‌ها که بازی را دیدند از آن لذت برده باشند. فکر می‌کنم از لحاظ فیزیکی بسیار بازی سخت و فشرده‌ای بود.

1993682

عبداللهی علت نبود مسعود شجاعی در کنفرانس مطبوعاتی را اینگونه عنوان کرد: خواسته خبرنگاران برای مصاحبه با مسعود شجاعی به حق است. من فکر می‌کنم همه دوست داریم که آقای شجاعی بیایند و صحبت کنند و ما هم لذت ببریم. من از طرف ایشان عذرخواهی می‌کنم. مشکل خاصی وجود ندارد و از بازی آینده حتما آقای شجاعی می‌آیند و صحبت می‌کنند. آقای شجاعی دستور دادند و من هم به احترام شما آمدم.

او ادامه داد: من چندین سال است که این کنفرانس‌ها را می‌آیم. هم من هم آقای شجاعی و هم باشگاه هوادار احترام زیادی برای اصحاب رسانه قائل هستیم. قصد بی‌احترامی نبوده است و شاید به این خاطر نیامدند که تحت فشار کاری بودند.

دیدگاه‌ها