کد خبر : 2004061 | 03 اسفند 1402 ساعت 18:52 | 12.2K بازدید | 45 دیدگاه

هواداران خوزستانی فوتبال هجومی دوست دارند:

آل‌نعمه: رتبه‌ای در شان فولاد خواهیم گرفت

احمد آل‌نعمه می‌گوید فولاد تقویت می‌شود و در ادامه رتبه‌های بهتری به دست خواهد آورد.

آل‌نعمه: رتبه‌ای در شان فولاد خواهیم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، احمد آل‌نعمه، سرمربی فولاد بعد از برد مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: امروز در تمام نقاط زمین فوق‌العاده بودیم و هرچه خواستیم جانانه در زمین انجام دادند‌. دست تک تکشان را می‌بوسم. تمرکز بالایی داشتند و تمام خواسته‌ها را در طول بازی اجرا کردند. در بازی قبل می‌توانستیم حداقل با یک امتیاز از بازی خارج شویم ولی باز هم خدا را شکر می‌کنم که امروز توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی فولاد درباره برنامه‌هایی که برای تیم دارد گفت: ما راه زیادی را داریم و جایگاه فولاد اینجا نیست. روز به روز بهتر می‌شویم. تیم را تقویت می‌کنیم و دو بازیکن دیگر هم به تیم اضافه می‌شوند. ان‌شاالله در آخر فصل یک رتبه‌ای می‌گیریم که در شان باشگاه فولاد باشد.

آل‌نعمه پاسخ انتقادهایی که به نحوه بازی تیمش شده بود را اینگونه داد: الان اولویت تیم‌های روز دنیا گل نخوردن است. استراتژی امروز ما هم این بود که گل نخوریم‌، نقاط قوت تیم نفت آبادان را کنترل کنیم و می‌دانستیم در ضد حمله می‌شود ضربه زد چون تیم آبادان همیشه هجومی بازی می‌کند و هواداران و مردم خوزستان تیم‌های هجومی دوست دارند و می‌خواهند همیشه بازی پر گل ۳-۴ یا ۳-۲ بشود و ۱-۰ را دوست ندارند.

1993567

او در مقایسه فوتبال گذشته و حال ایران گفت: کلا فوتبال به نسبت دوره ما سخت‌تر شده است. آنالیزها بیشتر شده‌ و تیم‌ها برای آنالیز خیلی وقت می‌گذارند. قبول دارم که کیفیت فوتبال کمی پایین آمده است. کمتر ستاره‌هایی مثل دوره ما را می‌بینیم که در فوتبال شرکت کنند. در لیگ ما سالی ۳ یا ۴ ستاره در فوتبال رو می‌شود ولی زمان ما در هر تیم ۳ یا ۴ ستاره وجود داشت.

او ادامه داد: ما الان جوانان خوبی در تیم داریم که حرف زیادی برای گفتن دارند. در جام جهانی نوجوانان ۴ بازیکن ما فیکس تیم بودند و در بازی‌های گذشته هم بودند حتی امروز هم یکی از آنها در ترکیب بود.

او در پایان گفت: آرزوی موفقیت دارم برای تیم قدیمی و ریشه‌دار نفت آبادان. تشکر ویژه دارم از مدیریت باشگاه و شخص آقای رضاییان که به بنده اعتماد کردند و نگاه‌شان به نیروی بومی است. تشکر ویژه دارم از ساسان انصاری که خیلی سختی کشیدند و من می‌بینم که در تیم چقدر زحمت می‌کشد و بچه‌‌ها را جمع کرد و در رختکن صحبت کردند.

دیدگاه‌ها