کد خبر : 2004068 | 03 اسفند 1402 ساعت 19:05 | 20K بازدید | 4 دیدگاه

برای رسیدن به ترکیب میلان دروغ گفتم!

یاسین عدلی، ستاره میلان، می‌گوید برای رسیدن به ترکیب میلان به دروغ به استفانو پیولی گفته که سابقه بازی در پست هافبک دفاعی را دارد.

برای رسیدن به ترکیب میلان دروغ گفتم!

به گزارش "ورزش سه"، روسونری در آگوست 2021 حدود 8.5 میلیون یورو روی هافبک فرانسوی سرمایه‌گذاری کرد اما او را برای یک سال دیگر به‌صورت قرضی در بوردو گذاشت و به او اجازه داد به پیشرفت خود ادامه دهد. او در تابستان 2022 به تیم استفانو پیولی پیوست.

عدلی در ابتدا نتوانست میلان را متقاعد کند و تنها 140 دقیقه در 6 بازی سری آ به میدان رفت، اما سخت‌کوشی مداوم و طرز فکر مثبت او در رختکن در نهایت باعث شد تا پیولی به او فرصتی برای حضور در پست هافبک دفاعی بدهد، چیزی که تا به امروز به ثمر نشسته است. عدلی در مصاحبه‌ای با اکیپ در مورد شرایطش با میلان حرف زد.

روزهای اول با میلان؟
"من جوان بودم که در معرض دید قرار گرفتم. من حالا خیلی بالغ شده‌ام. چیزی که وقتی به میلان آمدم بیشتر مرا تحت تأثیر قرار داد، قدرت باشگاه بود.
من هرگز تسلیم نشدم زیرا در تمرینات وضعیت بدی نداشتم. به گفته مربی، من باید مانند همه بازیکنانی که به سری آ می‌آیند یک جهش تاکتیکی انجام می‌دادم و باید از نظر دفاعی پیشرفت می‌کردم. در نقش هافبک هجومی، براهیم دیاز، که عملکرد خوبی داشت، و چارلز دی کتلایر، که خرید بزرگ تابستان بود، حضور داشتند. من در مرحله یادگیری بودم و به‌صورت سلسله مراتبی پشت سر آنها شروع کردم. به دست آوردن جایگاه در زمین سخت بود.
من هرگز در تمرین تسلیم نشدم و شدت کارم در هر جلسه در حداکثر خودش بود. من در لیست لیگ قهرمانان اروپا نبودم و بنابراین گاهی اوقات به تنهایی و با یک مربی تمرین می‌کردم.
من نمی‌خواستم زمان را تلف کنم، باید برای هر احتمالی آماده می‌شدم. من با همه رابطه خوبی داشتم، در رختکن دوستان زیادی داشتم، حتی اگر زیاد بازی نمی‌کردم."

1993699

پیولی واقعا به شما پیشنهاد کرد به تیمی دیگر بروید؟
"کادر فنی از تعهد من راضی بودند و از من می‌خواستند که بمانم. پیولی نیز احساس مشابهی داشت، هرگز با او مشکلی نداشتم، به انتخاب‌های او به عنوان مربی احترام می‌گذاشتم و پیولی به عنوان یک مرد همیشه صادق بوده است. او در مقطعی این را به من گفت و من هم گفتم تا زمانی که هستم روی من حساب کن.
اما پس از آن در تیم ماندم زیرا سخت کار کردم و به عنوان بازکن تعویضی به میدان رفتم. او در پیش فصل در آمریکا به من گفت که باشگاه به دنبال یک هافبک دفاعی است. به او گفتم که قبلاً در آن پست بازی کرده‌ام... دروغ گفتم تا به من بازی بدهد!"

رابطه با زلاتان؟
"من کاملا با او خوب هستم. هر کس او را بشناسد به شما خواهد گفت که او مردی خارق‌العاده است و مطمئناً یک نکته مثبت در زندگی هر کسی است.
زلاتان به من گفت: "دهانت را ببند و کار کن، نتیجه خودش می‌رسد". و همینطور شد."

دیدگاه‌ها