کد خبر : 2004073 | 03 اسفند 1402 ساعت 19:17 | 62.9K بازدید | 102 دیدگاه

هاکان چالهان اوغلو:

من بهترین هافبک حال حاضر دنیا هستم!

هاکان چالهان اوغلو، هافبک اینتر، معتقد است که بهترین هافبک جهان است و جلوتر از سایر بازیکنان سرشناس حال حاضر جهان در این پست عملکرد درخشانی دارد.

من بهترین هافبک حال حاضر دنیا هستم!

به گزارش "ورزش سه"، هاکان چالهان اوغلو، هافبک 30 ساله در تابستان 2021 پس از پایان قراردادش با میلان به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست. او در نقش هافبک تهاجمی برای میلان بازی می‌کرد اما سیمونه اینزاگی او را در اینتر بازسازی کرد و در خط میانی 5 نفره او را عقب‌تر بازی می‌دهد.

در مصاحبه با دازن چالهان اوغلو ابتدا در مورد اعتماد به نفس خود در نقش جدیدش صحبت کرد: "ماه‌ها پیش، گفتم که جزء بهترین‌ هافبک‌های جهان هستم و هیچ‌کس من را باور نکرد. اما من همیشه به خودم ایمان دارم، ویژگی‌هایم را می‌دانم و از کسی نمی‌ترسم."

از هافبک ترکیه‌‌ای خواسته شد تا 5 هافبک برتر جهان را نام ببرد و او گفت: "به ترتیب پنجمی انزو فرناندز، چهارمی یوشوا کیمیش، سومی تونی کروس، دومی رودری، اولی چالهان اوغلو. من گل می‌زنم و کاری را انجام می‌دهم که دیگران انجام نمی‌دهند. اگر بررسی کنید، من هرگز از فاصله نزدیک گل نمی‌زنم، بلکه از فاصله 25-30 متری بیرون از محوطه یا از روی ضربات ایستگاهی گل می‌زنم. این کارها سخت است و اگر نگاه کنید دیگران این کار را مانند من انجام نمی‌دهند. من همیشه به دنبال پاس کلیدی هستم تا احتمال گلزنی را افزایش دهم. پاس دادن به راست و چپ برای من هیجان‌انگیز نیست."

1993702

حضور در میلان؟

در میلان آماده نبودم. وقتی در سن مناسب هستید، فشار کمتری روی شما وجود دارد.

رابطه با سیمونه اینزاگی؟

من همیشه در مورد او خوب صحبت می‌کنم، او با من تماس گرفت تا بعد از قهرمانی اروپا به اینجا بیایم. من از او تشکر می‌کنم. سپس من را در آن نقش قرار داد. او لیاقتش را دارد، او فردی است که زیاد صحبت نمی‌کند اما احساس صمیمانه‌ای نسبت به بازیکنان دارد. او می‌داند چگونه رفتار کند. اگر از سال اول به مسیر خود نگاه کنیم، رشد خوبی در کنار هم داشته‌ایم، بازیکنان هم این را می‌دانند.

اسطوره چالهان اوغلو؟

سباستین ورون، بازیکن بزرگی است، من از خشونت او خوشم می‌آمد، او همیشه می‌خواست برنده شود. سرخیو بوسکتس بازیکن بزرگی است، اما صادقانه بگویم که بازیکنان دیگری هستند که من آن‌ها را ترجیح می‌دهم. بوسکتس از نظر فنی بسیار قوی است، او می‌داند که چگونه بازی را مدیریت کند، اما برای من او همیشه خیلی کند بود و من از رجیستاهای کند خوشم نمی‌آید. لوکا مودریچ توانایی‌های زیادی دارد، دوست من است که به خوبی او را می‌شناسم. او با توجه به سنی که دارد یک الگوی کامل است. ذهنیت و حرفه‌ای بودن را از او یاد گرفتم. او آدم بسیار خوبی است. همچنین ژابی آلونسو را دوست دارم، پاس‌های او را دوست داشتم، او پاهای خوب و هوش بالایی داشت. آندره آ پیرلو اسطوره من است، او را خوب می‌شناسم. از نحوه حضور او در زمین و آرامش او خوشم می‌آمد. او استرسی نداشت و شماره یک بود.

1993703

پیرلو؟

ایجنتم به من گفت که من را پیرلو می‌بیند، من باور نکردم. گفتم احساس می‌کنم شماره 10 هستم، اما گذشت زمان ثابت کرد که او درست می‌گفت اما پیرلو پیرلو است، او قهرمانی‌های زیادی داشته و من نمی‌توانم در سطح او قرار بگیرم.

آینده؟

بله درست است که از عربستان پیشنهاد داشتم اما اینتر را دوست دارم. به مدیران اینتر گفتم که می‌خواهم در تیم بمانم. اینتر همیشه برای من یک تیم متفاوت است.

دیدگاه‌ها