کد خبر : 2004077 | 03 اسفند 1402 ساعت 19:50 | 8.7K بازدید | 27 دیدگاه

نیاز داریم بیشتر تلاش کنیم و بازیکن جذب کنیم:

بختیاری‌زاده: بهانه‌ نمی‌آوردم و شرایط را تغییر می‌دهم

سهراب بختیاری‌زاده پس از شکست مقابل فولاد در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

بختیاری‌زاده: بهانه‌ نمی‌آوردم و شرایط را تغییر می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری‌زاده پس از شکست مقابل فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و نسبت به شرایط مسابقه به صحبت پرداخت.

بختیاری‌زاده با قبول مسئولیت شکست در این مسابقه برنامه‌های این تیم برای آینده را شرح داد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش بیشتر و جذب چند بازیکن جدید شرایط متفاوتی را تجربه کنند.

بختیاری‌زاده ابتدای صحبت‌هایش نسبت به شرایط مسابقه گفت: بازیکنان ما قبل از گل اول توپ و میدان را در اختیار داشتند و تلاش کردند که در نیمه اول گلزنی کنند اما متاسفانه موقعیت‌ها گل نشد، البته با توجه به اینکه توپ و میدان در نیمه نخست در اختیار ما بود باید بیشتر موقعیت‌سازی می‌کردیم اما فولاد عقب بازی می‌کرد و فضاها را بسته بود، بین دو نیمه روی نکات تاکتیکی تاکید داشتم تا در نیمه دوم به فولاد بیشتر فشار بیاوریم. در شروع نیمه دوم هم موقعیت داشتیم اما در بدترین دقایق روی یک ضربه ایستگاهی آنها به ما گل زدند و بعد از گل به اعتقاد من تیم کمی بی‌نظم شد و فاز دفاعی تبدیل شد به همان شکل صنعت نفت در نیم فصل اول که بعد از اینکه گل دریافت می‌کرد به هم می‌ریخت، این نکته منفی این مسابقه بود و گل دوم را روی ضدحمله دریافت کردیم.

ویدئو: 325417

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: ما در حمله باید کمی قوی‌تر باشیم و تیم ما نیاز به تقویت دارد. من دیروز هم گفتم، می‌توانستم روز اول که آمدم با موبایل و فیلم بازیکن خارجی بگیرم اما حقیقتاً من نمی‌توانم چنین ریسکی انجام بدهم و بازیکنی را بیاوریم که نتواند به ما کمک کند. این شرایطی است که ما داشتیم، من و کادرم خیلی دیر به صنعت نفت آبادان اضافه شدیم و شاید اگر دو ماه پیش این اتفاق رقم می‌خورد، زمان داشتیم تا بازیکن خوب خارجی اضافه کنیم و تیم را بهتر بشناسیم و شرایط تیم را خیلی سریع‌تر تغییر دهیم.

او خطاب به هواداران نفت آبادان گفت: آنها حق دارند زیرا عاشق تیمشان هستند و با آن زندگی می‌کنند چیزی که می‌خواهم بگویم این نیست که بخواهم بهانه بیاورم و خودم را در ناکامی‌های نیم فصل اول نفت آبادان سهیم می‌دانم زیرا کسی که قبول مسئولیت می‌کند باید این تفکر را داشته باشد ولی برای تیم درست کردن و برای تغییرات اساسی در یک تیم که در نیم فصل نتوانسته یک برد خانگی به دست آورد و دو برد و چند تساوی داشته و به اعتقاد من شکل بازی به هم ریخته‌ای داشته است، دو هفته یا سه هفته زمان مناسبی نیست، آنها انتظارات به جایی دارند، همین موضوع کمک می‌کند که ما بیشتر کار کنیم و برای تیم وقت بگذاریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا ضعف‌های تیم هرچه سریع‌تر برطرف شوند.

1988129

بختیاری‌زاده در ادامه افزود: ما قبل از اینکه گل را دریافت کنیم عالی فوتبال بازی‌ می‌کردیم متاسفانه بعد از گل اول بی‌نظم شدیم که من باید این تفکر را در صنعت نفت آبادان از بین ببرم که بعد از دریافت یک گل اینقدر بی‌نظم و به هم ریخته نباشیم چون فوتبال ۹۰ دقیقه است و باید با آرامش و صبوری و با نظم به کارمان ادامه دهیم.

او در انتها افزود: تلاش می‌کنیم تا بازیکنی اضافه کنیم شرایط را تغییر دهد، طی این 3.4 روز می‌توانیم یک بازیکن اضافه کنیم اما برای نفر دوم می‌توانیم حتی دو هفته دیگر هم فکر کنیم و بهترین انتخاب را داشته باشیم، ما حتی امروز کی‌شمس و آلبوغبیش را نداشتیم اما نمی‌خواهم بهانه بیاورم، بازیکن مهم است اما وظیفه من است که تیم بودن و روحیه تیمی را در صنعت نفت آبادان جا بیندازم. باز هم می‌گویم تماشاگر حق دارد به من اعتراض کند چون من باید تلاش کنم در سریع‌ترین زمان ضعف‌های تیم را برطرف کنم. ما موقعیت ایجاد کردیم، روی خط گل درآوردند و به تیر زدیم اما برای بردن به جای 3 موقعیت گل باید 6.7 موقعیت گل خلق کرد، یک بخشی در زمان و تمرینات درست می‌شود و یک بخش دیگر باید ابزار باکیفیت اضافه شود ولی در کل من خودم از مجموعه تیم و تلاشی که انجام دادند راضی هستم ولی برای اینکه بتوانیم تیم‌تر باشیم باید بیشتر کار کنیم.

دیدگاه‌ها