کد خبر : 2004083 | 03 اسفند 1402 ساعت 20:14 | 13.8K بازدید | 19 دیدگاه

امکانات نداریم، توقعات را بالا نبرید

مهران احمدی: ملوان با غول‌های ایران می‌جنگد

هافبک ملوان می‌گوید بازیکنان ملوان برای کسب سهمیه می‌جنگند اما با این حال انتظارات از این تیم نباید بالا برود‌.

مهران احمدی: ملوان با غول‌های ایران می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، مهران احمدی پس از تساوی ملوان مقابل استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: یک دست مریزاد به هواداران‌مان بگویم‌. دوست داشتیم ببریم و خوشحال‌شان کنیم اما شرمنده‌شان شدیم. دست مریزاد به آنها. ما هر چه داریم، از هواداران داریم‌.

او درباره شرایط خود و ناکامی‌اش در گلزنی گفت: ما چند هفته است که خوب کار می‌کنیم اما قسمت نشده است. چه رضا یا بقیه بازیکنان بزنند و چه محمدرضا که امروز گل زد و من فرقی ندارد. تیم ما یک دل است و ملوان، یک خانواده بزرگ محسوب می‌شود. هر کسی که گل بزند و به هر موفقیتی دست پیدا کنیم، فرق ندارد.

ویدئو: 325424

احمدی در واکنش به اینکه عدم تمرکز بازیکنان باعث شد که گل تساوی را دریافت کنند، گفت: طبیعی بود‌. ما مقابل یکی از بزرگترین تیم‌های ایران و آسیا بازی می‌کردیم و استقلال صدر جدول بود. ما دوست داشتیم ببریم و اگر می‌بردیم، نزدیک‌شان می‌شدیم و می‌رفتیم برای قهرمانی‌. الان هم برای حق‌مان می‌جنگیم و امیدوارم به هر چه حق‌مان باشد، برسیم. نشد و سخت شد‌.

او در واکنش به اینکه انتظارات هواداران ملوان بالا رفته و آنها انتظار کسب سهمیه را دارند، عنوان کرد: ما تلاش‌مان را می‌کنیم. توقعات باید از این تیم پایین‌تر بیاید‌، چون ما با غول‌های ایران می‌جنگیم. امکانات آنها کجا و امکانات ما کجا. ولی ما جان‌مان را برای این هواداران می‌دهیم و تلاش‌مان را می‌کنیم. این قول را می‌دهیم که تمام تلاش‌مان را برای موفقیت ملوان بزرگ انجام بدهیم.

بازیکن ملوان در پایان در پاسخ به اینکه آیا این تیم امسال سهیمه می‌گیرد، گفت: به امید خدا. ما تلاش‌مان را می‌کنیم و هر چه خدا بخواهد.

دیدگاه‌ها