کد خبر : 2004090 | 03 اسفند 1402 ساعت 20:38 | 73.2K بازدید | 9 دیدگاه

رافائل واران:

به رونالدو گفتم من را با اسم کوچک صدا کن

رافائل واران با یادآوری اولین دیدار با کریستیانو رونالدو اعلام کرد که از همان ابتدا با این ستاره پرتغالی برخورد صمیمانه‌ای داشته است.

به رونالدو گفتم من را با اسم کوچک صدا کن

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران با یادآوری خاطره اولین دیدار با کریستیانو رونالدو در تمرینات رئال مادرید، تایید کرد که از این ستاره درخواست کرده بود او را با نام کوچکش صدا کند.

واران در تابستان 2011 یک انتقال رویایی به رئال مادرید را تکمیل کرد. رونالدو، برنده 5 توپ طلا، چند سالی بود که در سانتیاگو برنابئو حضور داشت و تا حد زیادی درخشان‌ترین بازیکن آن‌ زمان مادرید بود.

1993721

مدافع منچستریونایتد در مصاحبه با کانال پلاس اولین برخورد با رونالدو را توصیف کرد. از او سوال شد آیا درست است که وقتی رونالدو او را "واران" صدا زد، در پاسخ گفته بود "من رافا هستم" یا نه، گفت: "بله درست است، فکر می‌کنم در این زمینه نیازی به خجالتی بودن نیست. من کسی هستم که در بیرون کاملا محتاطم اما در زمین باید جایگاه خود را داشته باشید و به شما احترام بگذارند."

او در مورد سطح رقابت در رئال و انگیزه برای کسب عناوین بزرگ گفت: "این چالش اصلی تیم‌های بزرگ است. شما باید با انرژی به سمت موفقیت‌ها بروید. وقتی هر 3 روز یک بار بازی می‌کنید، نمی‌توانید تمام انرژی خود را روی همه چیز بگذارید. شما نمی‌توانید هر روز در یک ماراتن بدوید. زمان‌هایی وجود داشت که در یک هفته در ال‌کلاسیکو، لیگ قهرمانان و دوباره در ال کلاسیکو بازی می‌کردیم که به شما این احساس را می‌داد تمام زندگی‌تان را سپری کرده‌اید."

1993719

دیدگاه‌ها