کد خبر : 2004095 | 03 اسفند 1402 ساعت 21:14 | 27.4K بازدید | 5 دیدگاه

بازیکن سابق چلسی زبانش را قورت داد! (عکس)

بابا رحمان، مدافع سابق چلسی، در جریان بازی یک چهارم نهایی جام حذفی یونان به دلیل برخورد شدید با بازیکن حریف راهی بیمارستان شد.

بازیکن سابق چلسی زبانش را قورت داد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بابا رحمان، بازیکن سابق چلسی، پس از بلعیدن زبانش در یک برخورد وحشتناک، بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

بازیکن 29 ساله اهل غنا در سال 2015 از آگزبورگ با قراردادی 25 میلیون یورویی به چلسی پیوست اما او فقط یک فصل در غرب لندن بازی کرد. او 23 بازی انجام داد تا اینکه به‌صورت قرضی جدا شد. این مدافع چپ تابستان گذشته استمفوردبریج را با قراردادی دائمی به مقصد پائوک در لیگ یونان ترک کرد.

او چهارشنبه شب در جریان بازی پائوک بیهوش شد. رحمان با جورجیوس واگیانیدیس، مدافع پاناتینایکوس، درگیر شد و به دلیل برخورد سنگین سر دو بازیکن، او بیهوش روی زمین افتاد تا با آمبولانس راهی بیمارستان شود.

1993725

سخنگوی باشگاه پائوک گفت: "بابا رحمان پس از یک برخورد شدید از هوش رفت و زبانش را قورت داده بود. این بازیکن در خطر واقعی بود اما با مداخله پزشکان، این بازیکن در زمین از خطر مرگ نجات یافت و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد."

پاناتینایکوس پس از تساوی 2-2 در این بازی، در ضربات پنالتی برنده شد و به نیمه نهایی جام حذفی یونان راه پیدا کرد.

1993723

رحمان با انتشار پیامی در ایکس تایید کرد که وضعیت مناسبی دارد: "سلام، فقط می‌خواستم از همه به‌خاطر نگرانی‌ها و آرزوهای خوبشان در 12 ساعت گذشته تشکر کنم. خوشبختانه در حال بهبودی هستم و آزمایشات هیچ آسیب شدیدی را نشان نداده‌اند. همچنین می‌خواهم از جورجیوس واگیانیدیس تشکر کنم که شخصاً با من در بیمارستان ملاقات کرد. شب سختی بود، اما به زودی دوباره برمی‌گردم."

بابا رحمان 51 بازی ملی برای غنا انجام داده است. او در سال 2021 به پائوک کمک کرد تا قهرمان جام حذفی یونان شود و در این فصل 18 بازی برای آن‌ها انجام داده و سه گل به ثمر رسانده است.

1993726

دیدگاه‌ها