کد خبر : 2004110 | 03 اسفند 1402 ساعت 23:16 | 22.5K بازدید | 3 دیدگاه

رن ۳-۲ میلان: خطر از بیخ گوش روسونری گذشت

میلان با وجود شکست ۳-۲ برابر رن، در مجموع با پیروزی ۵-۳ به مرحله بعد لیگ اروپا صعود کرد.

رن ۳-۲ میلان: خطر از بیخ گوش روسونری گذشت

به گزارش "ورزش سه"، در دور برگشت یکی از مهم‌ترین بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ اروپا، میلان در فرانسه مهمان رن بود. شاگردان پیولی در این بازی سه بار عقب افتادند که دو بار توانستند گل مساوی را بزنند و به بازی برگردند اما در پاسخ به گل سوم رن ناکام ماندند و بازی را با نتیجه ۳-۲ واگذار کردند.

ویدئو: 325488

با توجه به پیروزی ۳-۰ میلان در بازی رفت، رن این بازی را سراسر هجومی آغاز کرد. پس از چند حمله ناقص آنها بالاخره در دقیقه ۱۱ به گل رسیدند. جایی که شوت محکم بوریژو از پشت محوطه جریمه به تور دروازه میلان چسبید.

در ادامه میلان که غافلگیر شده بود کمی جلوتر رفت و پس از آرام کردن بازی در دقیقه ۲۲ بازی را مساوی کرد. روی سانتر تئو هرناندز، لوکا یوویچ با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند.

1993763

چند دقیقه بعد کالیموئندو در محوطه جریمه به توپ رسید و بلافاصله اقدام به شوت‌زنی کرد اما مانیان به خوبی واکنش نشان داد و توپ را مهار کرد.

در ادامه نیمه اول رن همچنان صاحب توپ و میدان بود اما در خلق موقعیت جدی عاجز بود و نیمه اول با تساوی به اتمام رسید.

1993762

در نیمه دوم میلان کمی هجومی‌تر شد. در دقیقه ۴۸ لیائو به خوبی بازیکنان حریف را به هم ریخت و ضربه‌اش را به گوشه راست دروازه زد اما دروازه‌بان توپ را دفع کرد و امیدهای رن را زنده نگه داشت.

در دقیقه ۵۴ پس از خطای کیائر بر روی تریر، داور نقطه پنالتی را نشان داد. بوریژو که گل اول رن را زده بود مسئولیت زدن ضربه را به عهده گرفت و توانست با فرستادن توپ به سمت راست گل دوم را هم بزند. مانیان جهت توپ را درست تشخیص داد اما نتوانست آن را مهار کند.

1993759

۴ دقیقه بعد میلان به این گل پاسخ داد. روی حرکتی انفرادی، لیائو مدافعان رن را به هم ریخت و پس از رسیدن به دروازه‌بان او را هم جا گذاشت و به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

در دقیقه ۶۵ ضربه سر بازیکن رن به دست یوویچ خورد و داور پس از بازبینی صحنه برای رن پنالتی گرفت. باز هم بوریژو به پشت توپ قرار گرفت و ضربه‌اش را به سمت راست زد. مانیان به سمت اشتباه پرید و گل سوم رن به ثمر رسید.

1993760

در حدود نیم‌ساعت باقی‌مانده از بازی، میلان محتاطانه‌تر بازی کرد و رن هر چقدر تلاش کرد دیگر نتوانست دروازه مانیان را با تهدید جدی روبرو کند تا این بازی پرگل به سود رن به اتمام برسد. علی‌رغم شکست اما میلان به لطف پیروزی ۳-۰ در بازی رفت ۵-۳ پیروز شد و به مرحله بعد راه یافت.

1993758

دیدگاه‌ها