کد خبر : 2004122 | 04 اسفند 1402 ساعت 02:30 | 12.4K بازدید | 2 دیدگاه

کارت زرد برای سیمولیشن روی برانکارد!

کریم اسلامی در نیمه اول بازی با شمس آذر قزوین به دلیل شبیه‌سازی با کارت زرد جریمه شد.

کارت زرد برای سیمولیشن روی برانکارد!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته هفدهم لیگ برتر، هوادار در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان شمس آذر قزوین بود. این مسابقه با موقعیت‌های بسیار زیاد و اتفاقات مهمی همراه بود و در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود هواداری‌ها به پایان رسید.

هوادار در این مسابقه در نیمه دوم یک پنالتی خراب کرد اما در نیمه اول نیز می‌توانست صاحب یک ضربه پنالتی شود که امیر عرب براقی نظر دیگری داشت.

کریم اسلامی که گل اول هوادار را زده بود در همان نیمه نخست یک فرار دیگر به محوطه حریف داشت که با برخورد به مدافع شمس آذر قزوین نقش بر زمین شد اما داور با کارت زرد بالای سر او رفت.

1993786

جالب اینکه کریم اسلامی در این صحنه به‌شدت احساس مصدومیت می‌کرد و پس از اینکه کادر پزشکی بالای سرش آمدند برای دقایقی از زمین مسابقه بیرون برده شد. با این حال پس از زمین خوردن کریم اسلامی در آن صحنه داور خطای شبیه‌سازی او را گرفت و با کارت زرد به سمتش رفت.

کریم اسلامی در آن لحظات نتوانست بایستد و کارتش را بگیرد و عرب براقی نیز کارت را در جیبش قرار داد تا بسیاری تصور کنند به دلیل مصدومیت او، این کارت زرد بخشیده شده است اما چنین نشد و لیست پایانی بازی نشان می‌دهد کریم اسلامی در دقیقه ۲۴ به دلیل سیمولیشن با کارت زرد داور جریمه شده است.

داوران روی کریم اسلامی که مهارت پنالتی‌گیری دارد حساس هستند اما جالب اینکه اسلامی در نیمه دوم همین مسابقه موفق شد یک ضربه پنالتی برای هوادار بگیرد.

دیدگاه‌ها