کد خبر : 2004133 | 04 اسفند 1402 ساعت 10:00 | 118.9K بازدید | 151 دیدگاه

پرگل، جذاب و هیجان انگیز:

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

یازده بازیکن در هفته هیجان‌انگیز لیگ برتر عملکرد درخشانی از خود نشان دادند.

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفدهم یکی از جذاب‌ترین هفته‌های لیگ برتر ایران بود که با کامبک‌ها و بازی‌های پرگلی که اتفاق افتاد جذابیت را پس از تعطیلات نیم فصل و هفته‌ای که کم گل بود، مجدد به لیگ برتر بازگرداند و در این هفته درخشان تعدادی از بازیکنان نقش ویژه‌ای داشتند.

اکثر بازیکنانی که در تیم منتخب هفته قرار گرفته‌اند در فاز هجومی عملکرد خوبی داشتند، حتی مدافعان این تیم مانند کولیبالی و فلاح روی نتایج تیم‌های خود تاثیر مستقیم داشتند.

بولت تراکتوردر این مطلب نظر کارشناسان "ورزش سه" را نسبت به بهترین بازیکنان هفته هفتدهم لیگ برتر خواهید خواند:

مهارتوپدروازه‌بان

بولت زیر مجموعهعلیرضا بیرانوند (پرسپولیس)
بعد از دریافت گل عجیب در جدال با آلومینیوم، هرچند او بازی با تراکتور را با محرومیت به پایان رساند، اما در چند مرحله ناجی دروازه تیمش شد. شماره یک پرسپوليس که در این بازی محتاطانه‌تر کار را دنبال می‌کرد و ترجیح می‌داد از نمایش ریسکی خودداری کند تا خاطرات گل عجیب از امیر نوری در هفته گذشته را پاک کند، در شرایطی که تراکتور بعد از دریافت گل در چند مرحله روی دروازه این تیم خطرساز ظاهر شده بود، با واکنش‌های خود بار دیگر اعتمادها را جلب کرد. بیرانوند که بعد از مدت‌ها در آستانه کسب کلین‌شیت بود، اما با نظر داور در دقایق پایانی به دلیل اتلاف وقت با کارت زرد مواجه شد تا چهار کارته شود و جدال با ذوب آهن را از دست بدهد. باید دید غیبت او بعد از مدت‌ها در ترکیب پرسپوليس چه شرایطی را برای سرخ‌ها در فولادشهر شکل خواهد داد.

1993822

دفاعمدافعان

بولت زیر مجموعهمحمدحسین کنعانی‌زادگان (پرسپولیس)
مدافع پرسپوليس که برابر آلومینیوم نیز نمایش خوبی داشت اما تیمش بازنده کار را به پایان رسانده بود، بعد از حواشی این بازی که به نظر می‌رسد تمرکز او را تحت شعاع قرار دهد، عملکردی قابل توجه به جا گذاشت. تیم هجومی تراکتور که با نفرات پرتعداد به دنبال دستیابی به گل بود، بارها با تصمیمات دفاعی مناسب کنعانی‌زادگان به نتیجه نرسید و یک نجات دروازه نیز به نام این مدافع جنوبی ثبت شد تا او در این برد و کلین‌شیت تیمش سهیم باشد. مدافع ملی‌پوش پرسپوليس که نشان داده از کیفیت فنی قابل توجهی برخوردار است، در صورتی که تمرکز خود را حفظ کند و بی‌توجه به حواشی باشد، قطعا قادر خواهد بود بیش از این نیز در تیمش تاثیرگذاری خود را به نمایش بگذارد.

1991480

بولت زیر مجموعهموسی کولیبالی (فولاد)
مدافع تنومند فولاد در بازی قبل مقابل گل‌گهر هم چندین مرتبه تا آستانه گلزنی پیش رفت اما درخشش اخباری مانع این اتفاق شد و او نتوانست مانع شکست تیمش شود اما در بازی با نفت آبادان مدافع پیش‌کشیده فولادی‌ها توانست روی ریباند ضربه ساسان انصاری گل اول این تیم را مقابل صنعت نفت آبادان به ثمر برساند و زمینه‌ساز پیروزی این تیم باشد، او در خط دفاعی هم عملکرد خوبی داشت و تاثیر زیادی روی کسب 3 امتیاز مهم در این مسابقه داشت، این بازیکن با تجربه می‌تواند در بازی‌های آینده فولاد هم نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

1689701

بولت زیر مجموعهمحمدحسین فلاح (پیکان)
محمدحسین فلاح در بازی با گل‌گهر در حالی که تیمش دو گل دریافت کرد، عملکرد فردی فوق‌العاده‌ای در ترکیب پیکان داشت و در سیستم 3 دفاعه پیکان در این مسابقه درخشان ظاهر شد، او که در پست‌های مختلفی برای پیکان به میدان رفته است، با حضور در خط دفاعی هم عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و یکی از بازیکنان تاثیرگذار خودروسازان مقابل گل‌گهر بود.

1993922

هافبکهافبک‌ها

بولت زیر مجموعهساویو روبرتو (استقلال خوزستان)

برزیلی تازه وارد فوتبال ایران شروع فوق العاده‌ای داشت و با تکنیک بالا و هوشی که از خود به نمایش گذاشت، خوزستانی‌ها را به حضور یک ستاره در تیمشان امیدوار کرد، پا به توپ‌های این بازیکن نظم دفاعی و خط هافبک آلومینیوم را به هم ریخته بود و گل او در این مسابقه یک گل کلاس بالا و حرفه‌ای بود، خروج از پرس بازیکنان آلومینیوم، حضور به موقع در محوطه جریمه و ضربه تمام کننده این بازیکن روز خوبش را کامل کرد.

1993396

بولت زیر مجموعهجلال‌الدین علی‌محمدی (مس رفسنجان)
علی محمدی در بازی با نساجی یک ستاره تمام عیار بود، 2 گل و یک پاس گل و تاثیرگذاری روی هر سه گل مس رفسنجان از او یک ستاره در تیم محرم نویدکیا ساخته است، حضور بازیکن سابق سپاهان در خط هافبک مس به بهترین شکل جواب داده و او بازیکن محوری این تیم در کسب 3 امتیاز مهم در بازی خارج از خانه مقابل نساجی بود، او با عملکردی که در این مسابقه داشت توانست اولین پیروزی محرم نویدکیا در لیگ به همراه مس را رقم بزند و بازیکن مورد علاقه او در ادامه فصل باشد.

1993826

وینگروینگرها

بولت زیر مجموعهمهدی ترابی (پرسپولیس)
بعد از مدت‌ها پرسپولیسی‌ها یک نمایش بی‌نقص از ستاره تاثیرگذار خود شاهد بودند؛ بازیکنی که اگر در روزهای اوج خود باشد قادر خواهد بود همانند فصل گذشته بیشترین سهم در قهرمانی تیم را به نام خود کند. دریبل‌های به‌موقع و کم‌اشتباه و پاس‌های بی‌نقص مهدی ترابی برابر تراکتور در نهایت با یک سوپرگل همراه بود تا او امضای خود را در این بازی به این شکل ثبت کند. ترابی که فصل گذشته خاطره تلخی در استادیوم آزادی و در جدال با تراکتور با هدر رفتن پنالتی‌اش در ذهن داشت، این بار با گل دیدنی‌اش خاطره‌ای شیرین ثبت کرد و پرسپوليس را به یک برد ارزشمند رساند.

1970915

بولت زیر مجموعهمهدی لیموچی (آلومینیوم)
ستاره جوان آلومینیوم با نفوذهای پرتعداد در بازی با استقلال خوزستان اراکی‌ها را در آستانه یک برد دلچسب قرار داد، او با ضربه چیپ دیدنی و شوت حرفه‌ای از زاویه بسته پورحمیدی را مغلوب کرد، اما بدشانس بود که تیمش در روز درخشان او برنده از میدان خارج نشد. لیموچی با سرعت و تکنیک بالای خود آلومینیوم را صاحب موقعیت کرد و به بهترین شکل از فرصت‌هایی که ایجاد شد استفاده کرد تا یکی از بهترین بازیکنان هفته باشد.

1993460

مهاجممهاجمان

بولت زیر مجموعهآسو رستم (استقلال خوزستان)
بازیکن عراقی استقلال خوزستان با دوندگی و تلاش زیادی که در خط حمله استقلال خوزستان داشت در نیمه نخست فشار زیادی را به بازیکنان آلومینیوم وارد کرد و در نیمه دوم با نقشی متفاوت و تاثیرگذارتر در فاز هجومی یک پاس گل داد و یک گل به ثمر رساند تا در کامبک آبی‌ها نقش ویژه‌ای داشته باشد. آسو رستم بازیکن باانرژی و شور و هیجان بالا بود که به خوبی توانست خط حمله استقلال خوزستان را فعال کند و در بازگشت این تیم به مسابقه تاثیرگذار باشد. آسو شروع فوق العاده‌ای در لیگ برتر ایران داشت.

1993471

بولت زیر مجموعهسجاد شهباززاده (مس رفسنجان)
مهاجم باتجربه مس رفسنجان در این مسابقه بهترین عملکرد فصل خود را به نمایش گذاشت و با یک گل و یک پاس گل دیگر ستاره مس در این مسابقه بود، او روی گل اول مس با پاس خوبی که برای علی محمدی ارسال کرد تاثیرگذار بود و گل سوم و تیرخلاص را در این مسابقه به ثمر رساند تا پس از مدت‌ها نمایشی در حد و اندازه نام خود داشته باشد.

1993805

بولت زیر مجموعهکریم اسلامی (هوادار)
پس از اینکه در دیدار هفته گذشته مقابل مس رفسنجان حضور نداشت، در دیدار مقابل شمس آذر با بازی درخشان به زمین بازگشت، کریم اسلامی همچنان نشان داده یکی از مهاجم‌های آماده و سرحال لیگ برتر است در بازی این هفته ستاره تمیش در این بازی حساس بود. او توانست یک گل تماشایی با فرار سریع از میانه زمین در فاصله 60 ثانیه با گل حریف بگیرد. او در ادامه یک پنالتی هم به دست آورد که قاسمی‌نژاد آن را به گل تبدیل نکرد. در ادامه مسابقه هم صحنه دیگری در محوطه خلق کرد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. او در این مسابقه بارها با نفوذ به قلب دفاعی شمس آذر خطرناک ظاهر شد.

1993638

دیدگاه‌ها