کد خبر : 2004139 | 04 اسفند 1402 ساعت 03:30 | 35.7K بازدید | 11 دیدگاه

کاپیتان استقلال و فرصت ویژه‌ای که از دست داد

سیدحسین حسینی می‌توانست با کلین‌شیت در بازی با ملوان صدرنشین جدول بهترین دروازه‌بان لیگ شود.

کاپیتان استقلال و فرصت ویژه‌ای که از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی در صورت کلین‌شیت مقابل ملوان انزلی می‌توانست با 10 کلین‌شیت در کنار حسین پورحمیدی در صدر جدول کلین‌شیت قرار بگیرد اما با گلی که دریافت کرد همچنان 9 کلین‌شیت در رتبه دوم حضور دارد.

حسین پورمحمیدی در هفته هفدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس 2 گل دریافت کرد تا روند کلین‌شیت‌های متوالی  قطع شود و رقبای او فرصت نزدیک شدن را پیدا کنند اما نزدیک‌ترین تعقیب کننده او سیدحسین حسینی در دیدار مقابل ملوان موفق نشد دروازه خود را بسته نگه دارد و این فرصت از دست رفت.

1972562

محمدرضا اخباری دیگر تعقیب کننده پورحمیدی بود که او هم در این هفته گل دریافت کرد و فرصت نزدیک شدن به پورحمیدی را از دست داد و در این بین فقط علیرضا بیرانوند بود که موفق به کلین‌شیت مقابل تراکتور شد و با 8 کلین‌شیت به حسینی، اخباری و پورحمیدی نزدیک‌تر از قبل شد.

دروازه‌بان استقلال در بازی با ملوان اشتباه تاثیرگذاری نداشت اما روی صحنه گل می‌توانست با خروجی بهتر و بستن زاویه مهاجم ملوان را تحت فشار قرار دهد اما در صحنه گل به راحتی تسلیم شد، البته او در نیمه نخست چند ضربه از راه دور بازیکن ملوان را مهار کرد.

در حال حاضر حسین پورحمیدی با 10 کلین‌شیت، حسینی با 9 کلین‌شیت، اخباری و بیرانوند با 8 کلین‌شیت و کریستوفر کنت با 7 کلین‌شیت رتبه‌های اول تا پنجم بهترین‌های لیگ هستند.

دیدگاه‌ها