کد خبر : 2004144 | 04 اسفند 1402 ساعت 05:00 | 9.9K بازدید | 9 دیدگاه

روی من پنالتی شد، نمی‌دانم چرا داور برگرداند

توضیح مهاجم استقلال خوزستان درباره صحنه جنجالی

جواد آقایی‌پور در بطن حواشی دیدار استقلال خوزستان و آلومینیوم در هفته هفدهم لیگ برتر قرار داشت.

توضیح مهاجم استقلال خوزستان درباره صحنه جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان کامبک فوق‌العاده‌ای مقابل آلومینیوم اراک داشت و با زدن سه گل به پیروزی رسید تا دومین برد خود در این فصل را ثبت کند و در رتبه چهاردهم قرار بگیرد.

جواد آقایی‌پور درباره این بازی به خبرنگار ما‌ گفت: بازی خیلی خوبی مقابل تیم قدرتمند آلومینیوم انجام دادیم. آن‌ها هفته‌ قبل پرسپولیس را شکست داده بودند و روحیه بالایی داشتند. بازی بسیار سختی بود و در ابتدای هر دو نیمه روی سهل‌انگاری گل خوردیم و در حمله هم آن‌طور که باید و شاید خوب ظاهر نشدیم اما خدا را شکر در ادامه توانستیم حریف را غافلگیر کنیم و کامبک بزنیم.

او در خصوص تصمیم داور روی صحنه پنالتی ادامه داد: در محوطه جریمه حریف روی من خطا شد و داور به درستی پنالتی گرفت اما در ادامه نمی‌دانم چه شد که تصمیم داور عوض شد و پنالتی را برگرداند که باعث اعتراض تماشاگران، کادرفنی و بازیکنان تیم شد.

این بازیکن در مورد بازیکنان خارجی استقلال خوزستان عنوان کرد: کادرفنی و مدیریت باشگاه با حساسیت بالایی بازیکنان خارجی را انتخاب کرده‌اند و آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی نشان داده‌اند و قطعا بهتر هم خواهند شد. دو نفرشان گلزنی کردند که نشان از کیفیت بالایشان دارد.

آقایی‌پور در پایان گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با تدابیر کادرفنی و مدیریتی و حمایت هواداران در لیگ برتر بمانیم. به تنها چیزی که فکر نمی‌کنیم، سقوط به دسته پایین‌تر است.

دیدگاه‌ها