کد خبر : 2004179 | 04 اسفند 1402 ساعت 12:09 | 51.5K بازدید | 34 دیدگاه

قلبی که دوباره می‌زند: آگرو به فوتبال باز می‌گردد

پزشک سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، اعلام کرد که او می‌تواند پس از آزمایشات لازم دوباره در فوتبال حرفه‌ای به عنوان بازیکن فعالیت داشته باشد.

قلبی که دوباره می‌زند: آگرو به فوتبال باز می‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو، اسطوره منچسترسیتی و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه، در دسامبر 2021 به دلیل حمله قلبی در شروع کارش برای بارسلونا مجبور به خداحافظی زودهنگام از فوتبال شد.

از زمان خداحافظی باورنکردنی، آگوئرو فعالیت خود در شبکه اجتماعی توییچ را آغاز کرده و اغلب فوتبال بازی می‌کرد اما نه به صورت حرفه‌ای. این بازیکن 35 ساله در لیگ پادشاهان هفت نفره که توسط جرارد پیکه راه‌اندازی شده بود، بازی کرد اما اکنون آرزوهای بسیار بزرگتری دارد.

آگوئرو در ابتدای آخرین گفت‌وگوی زنده خود در توییچ گفت که در حال تمرین برای بازگشت به فوتبال است و در کمال تعجب بینندگان، به طور زنده با متخصص قلب خود تماس گرفت.

آگوئرو گفت: "مردم از من درباره بازگشت می‌پرسند و حقیقتا، من نمی‌دانم... نظر شما چیست؟ من برای 20 دقیقه بازی چطور کار می‌کنم؟ نمی‌دانم 20 دقیقه است یا نه، اما 10 دقیقه چطور؟"

1993896

متخصص قلب این بازیکن گفت: شما برای این مدت زمان بازی مشکلی نخواهید داشت. قطعا ما باید آزمایشاتی انجام دهیم و تو را مجبور کنیم طوری بدوی که انگار در یک بازی حضور داری... آماده باش. بنابراین می‌توانم بگویم: "آماده شو، امید هست."

آگوئرو از این خبر به شدت خوشحال شد و به نوعی این خوشحالی را بروز داد که انگار در یک بازی حساس گلزنی کرده و مقابل تماشاگران تیمش این شادی را نشان می‌دهد.

طولی نکشید که بینندگان این گفت‌وگوی زنده از او در مورد بازگشت به ایندیپندنته، باشگاه دوران کودکی‌اش، سوال کردند. آگوئرو گفت: "اگر کارلوس توز، سرمربی تیم من تماس بگیرد، از من چه انتظاری دارید؟ بله من تصمیم داشتم که بعد از بارسلونا به ایندیپندنته بروم، دوست‌ داشتم برای 6 ماه یا یک سال در این تیم بازی کنم. ایده من این بود که در این تیم بازی کنم و سپس کفش‌هایم را آویزان کنم، اما این اتفاق نیفتاد."

دیدگاه‌ها