کد خبر : 2004192 | 05 اسفند 1402 ساعت 02:25 | 14.5K بازدید | 16 دیدگاه

جشن متفاوت مرد سال آسیا برابر سپاهان (عکس)

سالم الدوسری در شبی که حمایت کامل سکوهای کینگدام آرنا را پشت سرش داشت، موفق به گلزنی شد.

جشن متفاوت مرد سال آسیا برابر سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مرد سال فوتبال آسیا یک بار دیگر موفق شد دروازه تیم‌های ایرانی را باز کند اما این گل برای او مزه خاصی داشت چرا که ستاره عربستانی در چهارصدمین بازی خود با پیراهن الهلال توانست ریمونتادای تیمش را استارت بزند.

الهلال در شرایطی به بیست و دومین پیروزی متوالی خود در تمامی رقابت‌ها دست یافت که سالم الدوسری شب خوبی را سپری کرد. کاپیتان آبی پوشان درست در لحظاتی که بازی برای تیمش گره خورده بود، با یک چرخش تماشایی و ضربه‌ای دیدنی، کار را به تساوی کشاند.

پس از گل سالم بود که الهلال سوار بر بازی شد و توانست از 10 نفره شدن سپاهان نهایت استفاده را ببرد و در پایان با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

1993921

سالم که روزهای نه چندان خوبی را در جام ملت‌های آسیا سپری کرده بود، در بازگشت از این رقابت‌ها توانست دوباره به همان سطحی برگردد که از او انتظار می‌رفت. مرد سال فوتبال آسیا که به شدت نزد هواداران الهلال محبوب است، شب گذشته نیز حمایت حداکثری سکوها را پشت سرش داشت و تیمش را به پیروزی رساند.

او شب گذشته به رکورد 400 بازی برای الهلال رسید و این باشگاه با چاپ پیراهنی به اسم این بازیکن و تعداد بازی‌هایی که برای آبی‌های ریاض انجام داده، از او تقدیر کرد. هم‌تیمی‌های سالم به همراه یکی از اسطوره‌های این باشگاه یعنی محمد الشلهوب که اکنون یکی از اعضای کادرفنی است، به الدوسری تبریک گفتند.

دیدگاه‌ها