کد خبر : 2004195 | 04 اسفند 1402 ساعت 13:55 | 39.7K بازدید | 40 دیدگاه

رییس ختافه:

هیچ شکایتی از رئال و بلینگام نداریم

آنخل تورس، رئیس ختافه، تایید کرد که پس از حواشی درگیری جود بلینگام و میسون گرین‌وود شکایتی از بازیکن رئال مادرید نداشته‌اند.

هیچ شکایتی از رئال و بلینگام نداریم

به گزارش "ورزش سه"، پس از بازی بین تیم‌های رئال مادرید و ختافه، تصاویر درگیری لفظی جود بلینگام با میسون گرین‌وود در فضای مجازی بازتاب داشت.

برخی از طرفداران ادعا کردند که ستاره رئال مادرید گرین‌وود را "متجاوز" خطاب کرده است و به همین دلیل باشگاه ختافه پرونده شکایتی از ستاره انگلیسی رئال مادرید را به لالیگا ارسال کرده است.

آنخل تورس در گفت‌وگو با رادیو کوپه درباره اتهام توهین بلینگام به میسون گرین‌وود گفت: "ما شکایتی نکرده‌ایم. من با فلورنتینو صحبت نکرده‌ام زیرا چیزی برای صحبت کردن ندارم. کسی که لب‌خوانی کرده، چنین چیزی می‌گوید. اتفاقاتی که در زمین بازی می‌افتد، همان‌جا می‌ماند. گرین‌وود به بازی کردن ادامه می‌دهد و ما گزارشی در این باره ارسال نکرده‌ایم. من این را در رسانه‌ها خوانده‌ام، ما کاری نکردیم."

1993931

از او همچنین درمورد امضای قرارداد با گرین‌وود با وجود حواشی پس از زندانی شدنش سوال شد و تورس پاسخ داد: "آن‌ها در این مورد از ما سوال کردند. ما این موضوع را بررسی کردیم. متوجه شدیم چه اتفاقی افتاده و من گفتم "بیایید آن را فراموش کنیم." میسون از همسرش یک فرزند دارد. او به خوبی از عهده آن برمی‌آید و آرام است. او خیلی راحت است. او دوست دارد یک سال دیگر بماند."

رئیس باشگاه ختافه همچنین از انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید به خوشحال است. امباپه به تازگی اعلام کرد که قراردادش با پاری سن ژرمن را در پایان فصل تمدید نمی‌کند و در پایان ماه ژوئن این باشگاه فرانسوی را ترک خواهد کرد.

به دنبال این تصمیم، رسانه‌های اسپانیایی تایید کرده‌اند که امباپه قراردادش با رئال را امضا کرده و تنها اعلام رسمی آن باقی مانده که احتمالا در پایان فصل اعلام می‌شود.

تورس در مورد احتمال انتقال این بازیکن به رئال مادرید گفت: "ما در لاتاری برنده شده‌ایم؛ باید از رئال مادرید و فلورنتینو پرز تشکر کنیم. رئال مادرید در لالیگا بهترین تیم برای امباپه بود."

دیدگاه‌ها