کد خبر : 2004197 | 04 اسفند 1402 ساعت 14:02 | 56.2K بازدید | 18 دیدگاه

باز هم دنیس اکرت، باز هم گل؛

درخشش مهاجم ایرانی برای صعود یونیون به یک هشتم

دنیس اکرت موفق شد شب گذشته برای یونیون سن ژیلوا گلزنی کند تا این تیم به مرحله یک هشتم نهایی کنفرانس اروپا برسد.

درخشش مهاجم ایرانی برای صعود یونیون به یک هشتم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در مرحله پلی آف کنفرانس اروپا، یونیون سن ژیلوا و اینتراخت فرانکفورت در آلمان به مصاف یکدیگر رفتند و در شرایطی که جدال رفت دو تیم با نتیجه 2-2 خاتمه پیدا کرده بود، این بار شرایط برای هر دو تیم فرق می‌کرد.

الکساندر بلسین که در مسابقات اروپایی از دنیس اکرت مهاجم آلمانی-ایرانی تیمش به صورت تعویضی بازی می‌گیرد تا او را برای بازی‌های لیگ آماده نگه دارد، در این دیدار هم او را نیمکت نشین کرد. یونیون در دقیقه 47 به گل نخست بازی رسید ولی همواره از دریافت گل می‌ترسید؛ بلسین ریسک نکرد و با تقویت روند تهاجمی تیمش، در دقیقه 76 ترجیح داد اکرت را به جای نیلسون وارد زمین کند. اکرت تنها 4 دقیقه پس از ورودش به زمین با ضربه پای راست خود به زیبایی دروازه کوین تراپ را برای دومین بار در این بازی باز کرد تا خیال نماینده فوتبال بلژیک از پیروزی برابر آینتراخت راحت باشد. اگر چه آنها در ادامه گل دریافت کردند اما نتیجه 2 بر یک، نتیجه مطلوب طرفداران این تیم بود تا تیمشان را در جمع شانزده تیم برتر کنفرانس اروپا ببینند و حالا منتظر قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی باشند.

دنیس در طول 14 دقیقه حضورش برای این تیم تنها یک شوت زد که همان شلیکش هم با گل برتری یونیون همراه بود تا همچنان از نظر دقت در شوت‌زنی یک چهره قابل توجه برای این تیم باشد. دنیس در لیگ بلژیک 6 گل و 2 پاس گل ثبت کرده و با توجه به ترافیک خط حمله زردپوشان، یک چهره ثابت در ترکیب ابتدایی آنها است.

دنیس پیشتر هم در لیگ اروپا برای تیمش گلزنی کرده بود و با گل دیشبش شمار گل‌های اروپایی‌اش به عدد سه رسید تا یکی از ستاره‌های اثرگذار این تیم در لیگ و مسابقات اروپایی باشد.

دیدگاه‌ها