کد خبر : 2004203 | 04 اسفند 1402 ساعت 14:32 | 20.6K بازدید | 17 دیدگاه

امروز مخاطبان ما جایزه‌باران می‌شوند

پخش زنده قرعه‌کشی بزرگ ورزش سه از آنتن

قرعه‌کشی بزرگ "ورزش سه" چند روز بعد از جام ملت‌های آسیا امروز انجام می‌شوند و به صورت زنده از سایت و اپلیکیشین آنتن پخش خواهد شد.

پخش زنده قرعه‌کشی بزرگ ورزش سه از آنتن

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای برگزاری جام ملت‌های آسیا پیش‌بینی مسابقات را در دستور کار قرار داده شد و از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی "ورزش سه" مخاطبان با این مسئله ارتباط گرفتند.

با گذشت چند روز از پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا بر اساس وعده داده شده برای انجام یک قرعه‌کشی بزرگ قرار است امروز این اتفاق بیفتد و جوایز ارزنده‌ای بین مخاطبان تقسیم شود.

مهم‌ترین قرعه‌کشی مربوط به غول آسیاست که به پیش‌بینی مسابقات در سایت "ورزش سه" اختصاص دارد. مخاطبان بر اساس پیش‌بینی‌های خود از مسابقات امتیازاتی را دریافت کرده‌اند و در نهایت 11 نفر جزء نفراتی هستند که بیشترین امتیاز را به دست آوردند.

از این تعداد امروز 5 ایرپاد پرو، 5 دستگاه PS5 و یک دستگاه موتورسیکلت بنلی به 11 برگزیده مسابقه پیش‌بینی اهدا خواهد شد.

1993976

قرعه‌کشی بزرگ صفحه اینستاگرام "ورزش سه" برنامه بعدی است؛ این قرعه‌کشی بین مخاطبانی که 48 ساعت قبل از بازی‌های ایران در اینستاگرام بازی را پیش‌بینی کردند برگزار می‌شود و یک خودروی برلیانس به نفر برگزیده اهدا می‌شود.

همچنین یک قرعه‌کشی هم بین کسانی انجام می‌شود که مراسم قرعه‌کشی امروز را به صورت زنده از سایت آنتن تماشا می‌کنند و شخص برنده یک دستگاه PS5 دریافت خواهد کرد. ضمن اینکه بین مخاطبانی که از طریق اپراتور رایتل برنامه را تماشا کنند هم قرعه‌کشی مجزایی خواهند داشت و دو نفر یک دستگاه PS5 و یک دستگاه گوشی تلفن همراه A34 جایزه می‌برند.

امروز از ساعت 15 از طریق سایت و اپلیکیشن آنتن آنتن بیننده قرعه‌کشی بزرگ "ورزش سه" شوید؛ شاید شما یکی از برندگان ما باشید.

دیدگاه‌ها