کد خبر : 2004214 | 04 اسفند 1402 ساعت 15:34 | 9.1K بازدید | 18 دیدگاه

این بازی در شأن ما نبود؛

زنده‌روح: من را با فن‌پرسی مقایسه نکنید!

احمدرضا زنده‌روح می‌گوید تمام بازیکنان گل‌گهر از عملکردشان در نیمه دوم دیدار با پیکان بسیار ناراحت هستند.

زنده‌روح: من را با فن‌پرسی مقایسه نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان در هفته هفدهم لیگ برتر در خانه خود برابر پیکان قرار گرفت و در شرایطی که در نیمه اول پیروز به رختکن رفته بود، در پایان با تساوی ۲-۲ برابر حریف خود متوقف شد تا هم امتیاز با ملوان در رتبه ششم بایستد.

احمدرضا زنده‌روح که یکی از دو گل تیمش را زد در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در نیمه‌ اول بازی خوبی را انجام دادیم و اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم کار را تمام کنیم و خیال‌مان را از برد راحت کنیم  که متاسفانه کم‌دقت بودیم. در نیمه دوم تیم پیکان با شیوه‌ای که در پیش گرفته بود توانست به ما فشار بیاورد و ما هم از موقعیت‌های زیادی که داشتیم بهره نبردیم تا در اواخر بازی حریف کار را به تساوی بکشاند و دو امتیازی که خیلی برایمان مهم بود را به راحتی از دست دادیم. امیدوارم از این بازی درس بگیریم و در آینده از آن استفاده کنیم.

1988709

او در مورد حضور گل‌گهر رتبه ششم جدول ادامه داد: اگر در این بازی پیروز می‌شدیم به جمع چهار تیم بالای جدول ملحق می‌شدیم که اینگونه نشد. به هرحال تیم ما نشان داده که توانایی بالایی دارد و پتانسیل قرار گرفتن در بالای جدول را دارد. تمام مجموعه باشگاه، کادرفنی و بازیکنان برای موفقیت گل‌گهر هرکاری انجام می‌دهیم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد.

این بازیکن‌ در مورد تشابه گلش به فن‌پرسی گفت: فن‌پرسی بازیکن خیلی بزرگی بود. من روی هوا پریدم و سر زدم و خوشحالم که ضربه‌ام وارد دروازه شد اما متاسفانه نشد که این گل سه امتیازی باشد.

زنده‌روح در مورد نظر سرمربی مبنی بر اینکه از عملکرد شاگردانش راضی نبود افزود: نه تنها سرمربی تیم، بلکه همه بازیکنان از نمایش نیمه دوم خود ناراحتیم‌ به نظرم این بازی در شأن ما نبود و باید خیلی بهتر کار می‌کردیم و در آینده سعی می‌کنیم بیشتر کار کنیم تا به یک ثبات خوب در عملکردمان برسیم.

دیدگاه‌ها