کد خبر : 2004218 | 05 اسفند 1402 ساعت 02:59 | 36.2K بازدید | 21 دیدگاه

ستاره چلسی: رئالی بودم و عاشق بنزما!

نیکلاس جکسون، ستاره چلسی، اعتراف کرد که در نوجوانی طرفدار رئال مادرید بوده است.

ستاره چلسی: رئالی بودم و عاشق بنزما!

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم سنگالی از جولای 2023 تا به امروز در 27 بازی برای چلسی به میدان رفته و 9 گل هم به ثمر رسانده است. او در گفت‌وگو با تاک اسپورت در مورد شرایطش با چلسی در این فصل حرف زد.

مهاجمان برتر دیگر دوست ندارند به چلسی بیایند؟
"این امر آسان نیست. وقتی به مهاجمانی که به اینجا آمده‌اند فکر‌ کنید، نمی‌خواهید به اینجا بیایید. بسیاری از مردم با کوچکترین افتی از آنها انتقاد می‌کردند. این فشار فوق العاده زیادی است.
اما من طوری تربیت شده‌ام که به چالش کشیده شوم و به حرف‌های دیگران گوش ندهم و فقط کاری را که مهم‌تر است انجام دهم. بازی کردن برای تیم و بردن تیم، و داشتن رابطه خوب با بازیکنان، مربی و همه این برای من مهم است. فقط باید کار را ادامه دهیم و به خودمان ایمان داشته باشیم و سعی کنیم هر روز پیشرفت کنیم."

1993982

الگوی شما در حرفه و در زندگی؟
"بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم باید بهتر می‌کردم. اما وقتی نوجوان بودم، [کریم] بنزما را دیدم که برای رئال مادرید بازی می‌کرد. در جوانی از مادرید و بنزما حمایت می‌کردم. او فرصت‌های زیادی را از دست داد. اما می‌دانید، بعداً او توپ طلا را برد. من نمی‌گویم در آن سطح هستم. اکنون نمی‌توانم در آن سطح باشم. اما قبلاً دیدم که بنزما بالاخره به بالاترین سطح رسید. من نگران نیستم، فقط سعی می‌کنم هر روز پیشرفت کنم و در جایی که می‌خواهم باشم."

چلسی فهرست بلندبالایی از نام‌های بزرگی دارد که نتوانسته‌اند تاثیری در باشگاه داشته باشند، مهاجمانی که معمولاً عمر کوتاهی در استمفورد بریج دارند. در این لیست نام‌هایی مانند آندری شوچنکو، فرناندو تورس، هرنان کرسپو، گونزالو هیگواین، روملو لوکاکو و آلوارو موراتا دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها