کد خبر : 2004226 | 04 اسفند 1402 ساعت 16:20 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدها برای مهرسان زنده شد: در انتظار سومین فینال

دومین فینال لیگ برتر والیبال زنان با برتری مهرسان تهران به پایان رسید.

امیدها برای مهرسان زنده شد: در انتظار سومین فینال

به گزارش ''ورزش سه''، دومین دیدار فینال لیگ برتر والیبال زنان، ظهر امروز (۴ اسفند) از ساعت ۱۳ در سالن فدراسیون والیبال بین دو تیم سایپا و مهرسان برگزار شد. در دیدار اول سایپا موفق به برتری. مقابل مهرسان شده بود و در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانست فاتح بیست و سومین دوره لیگ برتر والیبال زنان شود، در سوی دیگر میدان، شاگردان نیلوفر رشیدی در تیم مهرسان برای از دست ندادن شانس قهرمانی باید در این مسابقه پیروز می‌شدند تا تعیین قهرمان این رقابت‌ها به بازی سوم کشیده شود.

نخستین امتیاز ست نخست از آن مهرسان تهران شد تا شاگردان نیلوفر رشیدی با انرژی بیشتری این دیدار را ادامه دهند. در ادامه این پیشتازی تا امتیاز 14 بر 11 ادامه یافت تا حجتی سرمربی سایپا اولین وقت استراحت تیم را درخواست کند، اما این وقت استراحت هم به توقف روند امتیازگیری مهرسان کمکی نکرد و حریف 18 بر 11 به کسب پوئن ادامه داد. در دقایق ابتدایی ست اول سایپا با تلاش بیشتر اختلاف امتیاز را کاهش داد اما در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 21 به نفع مهرسان پایان یافت.

1993996

در دومین ست سایپا شروع بهتری داشت و با دو اختلاف امتیاز پیش رفت تا در امتیاز 8 بر 4 نیلوفر رشیدی درخواست وقت استراحت داد تا شاید روند مهرسان در امتیازگیری بهبود یابد. اما سایپا همچنان پیشتاز ادامه دهد در این ست که رالی‌هایی طولانی میان دو تیم وجود داشت و در انتها سایپا با امتیاز 25 بر 20 پیروز میدان شد تا در ست سوم دو تیم برای پیروزی تلاش کنند.

1993998

ابتدای ست سوم برای هر تیم یک امتیاز به دست آمد و رقابت با امتیاز برابر ادامه یافت با جدیت دو تیم در پیروزی در بازی دوم به رخ تماشاگران پرشمار در این بازی کشیده شود. امتیاز 12 بر 8 به سود سایپا زنگ خطری بود تا رشیدی نخستین وقت استراحت را برای تیمش درخواست کند. هرچند این وقت استراحت و تعویض بازیکن هم کمکی به مهرسان نکرد و فاصله امتیازی دو تیم به 5 اختلاف رسید. اما به یکباره تیم مهرسان به بازی برگشت و اختلاف خود با سایپا را به یک امتیاز در پوئن 15 بر 14 رساند. در ادامه ست سوم علی‌رغم تلاش مهرسان و دو تعویض رشیدی در دقایق پایانی برای کسب امتیازات بیشتر سایپا با امتیاز 25 بر 22 برنده این ست شد.

1993997

ست چهارم هم مانند ابتدای ست‌های گذشته دو تیم با امتیازاتی برابر رقابت را شروع کردند اما در ادامه این بار مهرسان بود که اختلاف امتیاز خود را با حریف زیاد کرده و برخلاف تلاش سایپا نتیجه را 25 بر 19 به نفع خود تمام کرد.
ست پنجم با رقابتی سخت میان دو تیم ادامه یافت، تا جایی که درسا فلاح بازیکن شماره 12 مهرسان برای توپ‌گیری دچار مصدومیتی جزیی شد و یک وقت استراحت برای تیم به بار آورد تا بار دیگر بازی نفسگیر میان دو تیم ادامه یابد. در نهایت این ست 18 بر 16 به نفع مهرسان تمام شد تا قهرمان این دوره در بازی سوم مشخص شود.

فینال سوم بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر زنان روز دوشنبه ۷ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

1993999

دیدگاه‌ها