کد خبر : 2004227 | 04 اسفند 1402 ساعت 16:22 | 44K بازدید | 68 دیدگاه

پوست‌اندازی برعهده سرمربی است

امیری: سپاهان به بی‌تجربگی باخت

وحید امیری می‌گوید اتحاد بازیکنان پرسپولیس باعث شکست تراکتور شد.

امیری: سپاهان به بی‌تجربگی باخت

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری در حاشیه جشن قهرمانی تیم پرسپولیس در این مورد گفت: تیم نوجوانان پرسپولیس 5 هفته زودتر جشن قهرمانی را مسجل کرد، اما امروز گفتیم بیاییم و در جشن قهرمانی شرکت کنیم و در این خوشحالی سهیم باشیم.

او با اشاره به مصدومیتش اظهار داشت: مصدومیت من هم خدا را شکر می‌شود گفت که تمام شده و به صلاح‌دید کادرپزشکی و کادرفنی بازی می‌کنم. آماده بازی هستم اما قرار شده که رفته رفته به ترکیب اضافه شوم.

امیری در خصوص شروع دوباره لیگ برتر عنوان کرد: بعد از یک وقفه طولانی مسابقات را از سر گرفتیم. بازی هفته گذشته برخلاف جریان بازی با شکست ما همراه بود و حداقل می‌توانست بازی مساوی شود. در بازی تراکتور اما نشان دادیم هر موقع که متحد باشیم، اتفاقات خوبی را رقم خواهیم زد. شما فوتبال و کیفیت ما را دیدید.

کاپیتان پرسپولیس در مورد جدایی یحیی توضیح داد: آقای گل‌محمدی بعد از زحماتی که برای پرسپولیس کشید تصمیم به جدایی گرفت. همه ما خودمان را مدیون او می‌دانیم و بعد از جدایی هم خلأ بزرگی را حس کردیم. اما بازیکنان با این قضیه به نظر من کنار آمدند و خودشان را از لحاظ روحی ریکاوری کردند و امیدوارم این روند بازی با تراکتور ادامه پیدا کند.

او با اشاره به اتفاقات پیش آمده در جام ملت‌ها گفت: بعد از جام ملت‌ها صحبت‌های زیادی شده و همه اتفاقات را آنالیز کردند، اما نکته مثبت اتحاد و تلاش بازیکنان تیم ملی بود. ما به آینده امیدواریم و باید سعی کنیم خودمان را روز به روز به کشورهای پیشرفته‌تر اضافه کنیم. ما باید امکاناتمان را به حد کشورهای خلیج فارس برسانیم و سپس انتظار داشته باشیم.

وی در خصوص تماس با بازیکنان تیم ملی اظهار داشت: من بعد از بازی ژاپن با بازیکنان صحبت کردم و خدا قوت گفتم و واقعا از بردشان احساس غرور کردم، منتظر نتایج خوب بعدی هم بودم اما نشد.

وحید امیری با اشاره به نیاز به پوست‌اندازی تیم ملی گفت: به نظر من مسئله جوان‌گرایی در حیطه اختیارات سرمربی است. من دیروز بازی سپاهان و الهلال را دیدم و آنها فوق‌العاده بازی کردند و حریف را تحت فشار قرار دادند اما یک لحظه بی‌تجربگی باعث شد تا بازی را از دست بدهند. جوانگرایی خوب است، اما جوان تا وقتی کنار بازیکن باتجربه نباشد، نمی‌تواند تجربه کسب کند. این روند نیاز به زمان دارد که بازیکنان جوان از لحاظ فوتبالی و شخصیتی به جایگاه بالایی برسند.

دیدگاه‌ها