کد خبر : 2004242 | 04 اسفند 1402 ساعت 17:30 | 78.1K بازدید | 22 دیدگاه

زهردار، گل‌ساز و گلزن؛

ستاره جدید لیگ برتر از برزیل آمد (عکس)

هافبک برزیلی استقلال خوزستان نقش کلیدی در سه امتیاز تیمش مقابل آلومینیوم اراک داشت.

 ستاره جدید لیگ برتر از برزیل آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی بزرگ استقلال خوزستان مقابل آلومینیوم اراک و صعود این تیم به رده چهاردهم جدول لیگ برتر در شرایطی به دست آمد که خرید جدید سید سیروس پورموسوی از برزیل نقش مهمی در رقم خوردن این نتیجه داشت و هافبک جدید آبی‌ها عملکردی ارائه داد که توجه دنبال کنندگان لیگ برتر را به سمت خود بُرد.

ساویو روبرتو که تجربه بازی در لیگ برتر پرتغال و سری بی برزیل را داشته، در فصل جاری 22 بار در لیگ برتر فنلاند به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده بود که در شرایط خوب فنی به استقلال خوزستان پیوست و در دومین بازی برای این تیم درخشان ظاهر شد.

1994017

این هافبک برزیلی پس از نمایش موثر هفته گذشته برابر شمس‌آذر قزوین، در دومین مسابقه دور برگشت لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک با ارسال استثنایی خود پایه‌گذار گل اول استقلال خوزستان شد و گل دوم را هم پس از یک- دو با آسو رستم و یک ضربه فنی دیدنی زد تا کار را به تساوی بکشد و روی گل سوم هم با ارسال خود ایفای نقش کرد.

بدون تردید خریدهای خارجی استقلال خوزستان و نمایشی که ساویو روبرتو در این دیدار ارائه داد، نقش مهمی در کسب پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم داشت و پورموسوی امیدوار است بازیکنانش همین روند را در ادامه فصل هم دنبال کنند و در لیگ برتر بمانند.

دیدگاه‌ها