کد خبر : 2004244 | 04 اسفند 1402 ساعت 17:38 | 32.7K بازدید | 22 دیدگاه

خطر کسر امتیاز برای آلومینیوم اراک

سه بازیکن سابق آلومینیوم اراک اقدام به شکایت قطعی از این باشگاه کردند.

خطر کسر امتیاز برای آلومینیوم اراک

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک که در این فصل نمایش خوبی داشته و توانسته جایگاهی در نیمه بالای جدول کسب کند و در حال حاضر فاصله سه امتیازی با رده چهارم جدول داشته باشد، با خطر کسر امتیاز مواجه است و برخی شاکیان به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان قصد دارند برای کسر امتیاز اقدام نمایند.

شکایت والنتینو یوئل، بازیکن استرالیایی- آفریقایی فصل گذشته آلومینیوم به فیفا و از سوی دیگر برخی بازیکنان سال قبل ازجمله وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند و محمود قائدرحمتی موجب شده تا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه در زمستان بسته باشد، اما حالا بعید نیست در مرحله بعد کسر امتیاز از آنها صورت بگیرد.

محمدزاده، هوشمند و قائدرحمتی اعلام کردند پس از اینکه مطالبات‌شان پرداخت نشده و توافقی هم صورت نگرفته، قصد دارند فردا شنبه نامه درخواست خود برای کسر امتیاز را به فدراسیون فوتبال ارائه بدهند تا بتوانند از این طریق مطالبات خود را دریافت کنند.

1884033

با توجه به فاصله 72 ساعته تا پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی، بعید است پنجره آلومینیوم اراک باز شود ولی برای جلوگیری از کسر امتیاز نیاز است تا توافق با بازیکنان سابق که قصد ارائه نامه کسر امتیاز دارند، صورت بگیرد.

دیدگاه‌ها