کد خبر : 2004279 | 04 اسفند 1402 ساعت 20:33 | 77.6K بازدید | 45 دیدگاه

اهدای برلیانس، موتور بنلی و 8 کنسول بازی؛

برندگان جایزه بزرگ جام ملت‌ها مشخص شدند

قرعه‌کشی پیش‌بینی نتایج جام ملت‌های آسیا در "ورزش سه" با اهدای جوایز به برندگان انجام شد.

برندگان جایزه بزرگ جام ملت‌ها مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه"، با پایان یافتن رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2023 قطر، فرصتی پیش آمد تا قرعه‌کشی پیش‌بینی نتایج این رقابت‌ها که توسط ورزش سه و با همکاری لایف استار صورت گرفت، با حضور حسین ماهینی، بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس انجام شود که در این قسمت، پنج دستگاه کنسول پلی‌استیشن5 همراه با پنج ساعت اپل‌واچ و یک دستگاه موتور بنلی به برندگان این مسابقه پیش بینی اهدا شد.

البته این تنها قرعه کشی برگزار شده و مسابقه مجموعه ورزش سه و آنتن نبود؛ آنتن که در طول مدت جام ملت‌های آسیا تمام دیدارهای این تورنمنت را به طور زنده و همراه با برنامه تحلیلی پوشش داد و با گزارش اختصاصی برای مخاطبان پخش کرد، یک قرعه‌کشی در میان رایتلی‌ها انجام داد.

1994089

در این قرعه کشی که مختص رایتلی‌های همراه با آنتن بود، به برندگان آن هم یک دستگاه کنسول پلی‌استیشن 5، یک عدد موبایل A34 سامسونگ و 30 عدد بسته اینترنتی صد گیگابایتی اهدا شد.

همچنین با آغاز جام ملت‌های آسیا نخستین نسخه از اپلیکیشن ورزش سه، در اختیار دنبال کنندگان این رسانه قرار گرفت تا با استفاده از آن بتوانند به غیر از سایت، با این برنامه «ورزش سه» را دنبال کنند و امروز هم به قید قرعه به افرادی که این اپلیکیشن را نصب کردند، سه دستگاه کنسول پلی‌اسیتشن 5 اهدا شد.

1994085

البته "ورزش سه" و آنتن در این مدت تنها نبودند؛ لایف استار به عنوان یک تولید کننده نوشابه انرژی‌زا، در طی این مدت همکار و همراه ما بود و به نوعی جام ملت‌های آسیا با مشارکت لایف‌استار، حامی رسمی تیم ملی دنبال شد.

در این بین به افرادی که صفحه اینستاگرامی لایف استار را دنبال کردند و کامنت گذاشتند، به یکی از آنها به قید قرعه یک دستگاه خودرو برلیانس اهدا شد.

1994090

اسامی برخی برندگان قرعه‌کشی بزرگ در ورزش سه به شرح زیر است:

خودرو برلیانس : امیرحسین صحرایی
موتور بنلی : بیرانوند از خرم‌آباد

تلفن همراه سامسونگ : ابوالفضل صادقی سادات

قرعه‌کشی پلی استیشن 5 رایتل : محمدتقی صفری فروشانی

دیدگاه‌ها