کد خبر : 2004285 | 04 اسفند 1402 ساعت 21:02 | 61.8K بازدید | 54 دیدگاه

کیلیان 99 درصد رئالی است

رئیس لالیگا تایید کرد: امباپه در رئال مادرید

خاویر تباس امروز تایید کرد که کیلیان امباپه را باید به احتمال 99 درصد بازیکن جدید رئال دانست.

رئیس لالیگا تایید کرد: امباپه در رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس، رئیس لالیگا، در مصاحبه‌ای با روزنامه اکیپ، همانطور که انتظار می‌رفت با سوالاتی در مورد آینده کیلیان امباپه روبرو شد. رئیس لالیگا اطمینان داد که احتمال 99 درصدی وجود دارد که او با رئال مادرید قرارداد امضا کند.

1994098

تباس در مورد حضور امباپه در رئال مادرید گفت: «با علم به اینکه امباپه قطعا از پاری سن ژرمن جدا می‌شود، 99 درصد احتمال دارد که به رئال مادرید بپیوندد. اما من نمی‌دانم که آیا او امضای نهایی را پای قرارداد زده است یا خیر.»

تباس ادامه داد: «البته که این خبر خوبی برای رئال مادرید و فوتبال اسپانیاست. امباپه یکی از بهترین بازیکنان جهان است. از نظر من، جود بلینگام، ارلینگ هالند و امباپه سه بازیکن برتر دنیا هستند و دو نفر از آنها در رئال مادرید بازی خواهند کرد.»

رئال برای دستمزد امباپه مشکل خواهد داشت؟ «خیر، رئال مادرید باشگاهی است که در وضعیت اقتصادی مطلوبی قرار دارد. رئیس و مدیرعامل بسیار خوبی دارد هرچند در قضیه سوپرلیگ باهم اختلاف داریم. در پاندمی کرونا بسیار محتاطانه کار کردند و به همین دلیل حالا در بهترین شرایط اقتصادی هستند. آنها هیچ مشکلی برای پرداخت دستمزد امباپه ندارند.» 

رئال مادرید در صورت جذب امباپه موظف به فروش بازیکن است؟ «خیر، استراتژی آنها کوتاه مدت نیست. آنها مجبور نیستند کسی را بفروشند تا امباپه را بخرند. واقعا نه.»

صحبت با پرز در مورد امباپه: «پرز سه سال است با من حرف نمی‌زند ولی لذت می‌برم که توانسته امباپه را به رئال ببرد. من از این مصاحبه استفاده می‌کنم تا برای او این پیام را بفرستم که خوشحالم، رئال مادرید این نوع خریدها را برای ساختن تیمی قدرتمندتر انجام می‌دهد.»

دیدگاه‌ها