کد خبر : 2004289 | 05 اسفند 1402 ساعت 03:52 | 14.9K بازدید | 8 دیدگاه

مدافعان استقلال سد راه بهترین گلزن ملوان

ستاره تیم فوتبال ملوان در بازی با استقلال در گلزنی ناکام ماند.

مدافعان استقلال سد راه بهترین گلزن ملوان

به گزارش ورزش سه، بهترین گلزن ملوان در بازی با استقلال موفق به گلزنی نشد و تحت پرس شدید و مراقبت ویژه مدافعان و هافبک‌های استقلال بود و در این مسابقه نتوانست برای این تیم گلزنی کند و به تعداد گل‌های خود در این فصل اضافه کند.

رضا جعفری در بازی با استقلال تلاش زیادی برای گلزنی و خلق موقعیت کرد و چند شوت از راه دور هم به سمت دروازه این تیم شلیک کرد اما زهر کافی را نداشت و سیدحسین حسینی توپ را در آغوش گرفت اما از تخصص خود که فرار به عمق خط دفاعی است در این مسابقه نتوانست استفاده کند و مدافعان استقلال با هوشیاری زیادی او را تحت نظر داشتند و مراقبت می‌کردند و عمق زیادی در اختیار او قرار نمی‌دادند.

1994105

جعفری در این فصل با نفوذ به قلب دفاعی حریف و استارت‌های ناگهانی خط دفاع حریف را شوکه می‌کند و برای ملوان گلزنی می‌کند اما مشخص بود که بازیکنان استقلال برنامه خاصی برای مهار او داشتند، البته در این مسابقه از سمت چپ استقلال فرارهایی صورت گرفت و در شرایط تک به تک محمدرضا سلیمانی دروازه استقلال را باز کرد اما جعفری سهمیه در این موقعیت‌ها نداشت.

جعفری در این فصل 7گل به ثمر رسانده و مقابل تیم سپاهان موفق به دبل شد اما در بازی با استقلال توفیق چندانی در گلزنی نداشت اما بازی نسبتا خوبی به نمایش گذاشت.

دیدگاه‌ها