کد خبر : 2004294 | 05 اسفند 1402 ساعت 05:10 | 20.3K بازدید | 17 دیدگاه

ستاره سپاهان در عجیب‌ترین روزهای فصل (عکس)

رضا اسدی برخلاف انتظارات در دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی به دست نیاورد.

ستاره سپاهان در عجیب‌ترین روزهای فصل (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، نیم فصل اول که تمام شد رضا اسدی به عنوان یکی از ستاره‌های لیگ برتر به اردوی تیم ملی اضافه شد و در جام ملت‌های آسیا هم در یکی دو مسابقه حضور پیدا کرد که مهم‌ترین حضور در دقایق پایانی دیدار برابر قطر بود، ولی این مهاجم تیم ملی هم اگرچه تا آستانه باز کردن دروازه تیم میزبان رفت ولی نتوانست این ماموریت مهم را به مانند سایر ملی پوشان انجام بدهد.

اما به نظر می‌رسد اسدی شرایط خوبی را در اردوی تیم ملی پشت سر نگذاشته و احتمالا تصور مشارکت بیشتری در بازی‌های تیم ملی را داشته که سبب شده او با شرایط مناسب روحی به تیم باشگاهی‌اش بازنگردد.

رضا اسدی نیم فصل اول را با 8 گل زده پشت سر شهریار مغانلو که 9 گل زده بود به عنوان دومین گلزن برتر مسابقات تمام کرد و فقط در دیدار برابر استقلال خوزستان کارش را در لیگ برتر از روی نیمکت آغاز کرد که دلیل آن حضور در اردوی تیم ملی بود.

1994125

با این حال اسدی در مصاف رفت و برگشت برابر الهلال در حالی که تصور می‌شد یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیمش باشد، فرصت بازی آنچنانی به دست نیاورد. او در نقش جهان فقط چند دقیقه در زمین حضور داشت و پس از اخراج دانشگر جای خود را به نورافکن داد. در بازی برگشت هم اسدی در دقیقه 85 وارد زمین شد و در شرایطی که شاگردان مورایس دیگر امیدی به بازگشت جبران شکست 5 بر 2 نداشتند، یک گل دیگر هم دریافت کردند تا تعجب علاقمندان به فوتبال از روزهایی که اسدی در آن گرفتار شده، بیشتر هم بشود.

دیدگاه‌ها