کد خبر : 2004295 | 04 اسفند 1402 ساعت 22:02 | 90.5K بازدید | 269 دیدگاه

پیکه با اطمینان بالا

تردیدها برطرف شد: مسی بهترین بازیکن تاریخ

جرارد پیکه در مصاحبه جدید خود تاکید کرد که دیگر تردیدی وجود ندارد لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

تردیدها برطرف شد: مسی بهترین بازیکن تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، در مورد بهترین بازیکن تاریخ فوتبال تردیدها زیاد است و چند دستگی‌های زیادی وجود دارد. برزیلی‌ها پله را بهترین می‌دانند و خیلی‌ها نیز روی مارادونا، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نظر مثبت دارند.

1889066

از نظر جرارد پیکه، لیونل مسی بی تردید بهترین تاریخ است. او به ESPN گفت: «فوتبالی‌ها می‌دانستند که لئو شایسته قهرمانی در جام جهانی است. اگر برای برخی شکی وجود داشت که او بهترین تاریخ است، دیگر جای تردیدی نماند. با فتح جام جهانی دیگر هیچ تردیدی نماند که او در تاریخ شماره یک است. مسی بارسلونا را نیز وارد سطحی دیگر از فوتبال کرد.»

1712992

مسی در اینتر میامی: «من لئو را خوشحال می‌بینم. او تمام رویاهای خود را با فتح جام جهانی برآورده کرد. او در میامی در حال گسترش بیشتر فوتبال در ایالات متحده است. زمانی که مسی جام جهانی را برد، در بهترین فرم بلوغ ذهنی و بدنی بود. در آرژانتین برخی او را با مارادونا مقایسه می‌کردند و زمانی که آرژانتین با مسی در قطر قهرمان شد، بسیار بیشتر از گذشته لذت بردند.»

دلتنگی برای بارسا: «دلم برای رختکن، رفتن هر روز صبح به تمرینات و بحث در مورد فوتبال و زندگی با هم تیمی‌ها و رقابت کردن تنگ شده است.»

دیدگاه‌ها