کد خبر : 2004301 | 04 اسفند 1402 ساعت 22:41 | 48.4K بازدید | 13 دیدگاه

فشاری به او وارد نمی.کنیم

سیمئونه: پای تصمیمم در مورد گریزمان هستم

دیگو سیمئونه پشیمان نیست که در بازی برابر اینتر به گریزمان با وجود مصدومیت جزئی او، استراحت نداد.

سیمئونه: پای تصمیمم در مورد گریزمان هستم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید در دیدار سه‌شنبه‌شب مقابل اینتر میلان در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا متحمل دو آسیب بزرگ شد. آنها نه‌تنها با نتیجه ۱-۰ بدون زدن شوت در چارچوب شکست خوردند و برای بازی برگشت در یک شرایط وخیم قرار گرفتند، بلکه یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم را هم به دلیل مصدومیت از دست دادند.

آنتوان گریزمان در نیمه دوم بازی در سن‌سیرو از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد. در حالی‌که در ابتدا این امید وجود داشت که مصدومیت او جدی نباشد، اما اکنون اتلتیکو مادرید تایید کرد که وی دچار پیچ‌خوردگی قوزک پا شده است. در بهترین حالت او سه هفته بعد به بازی برگشت برابر اینتر می‌رسد.

1994130

سیمئونه در نشست بازی با آلمریا در پاسح به سوالی در مورد پشیمانی از میدان دادن به گریزمان گفت: «خیر، اصلا پشیمان نیستم. تصمیمی بود که گرفتم و پای آن هستم.»

سیمئونه در مورد زمان بازگشت ستاره فرانسوی گفت: «مشخص نیست. تنها چیزی که می‌دانم این است که به او و هیچ بازیکن مصدومی برای بازگشت زودهنگام فشاری وارد نخواهیم کرد. گریزمان 100 درصد که آماده شد، بر می‌گردد.»

ال‌چولو در مورد بازی برابر قعرنشین لالیگا گفت: «ما آخرین بازی‌های آلمریا را مرور کرده‌ایم و باید بگویم که خیلی خوب رقابت کردند. آنها در رتبه خوبی در جدول نیستند، اما با غرور و شخصیت بازی می.کنند و می‌خواهند این روند را عوض کنند. برای برد باید حداکثر توان را بگذاریم.»

دیدگاه‌ها