کد خبر : 2004306 | 04 اسفند 1402 ساعت 23:25 | 33.2K بازدید | 14 دیدگاه

واكنش تند هاكان دمير به خارجى‌هاى پرتعداد قطر!

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران از تعداد بالاى بازيكنان خارجى در تركيب قطر انتقاد كرد.

واكنش تند هاكان دمير به خارجى‌هاى پرتعداد قطر!

به گزارش "ورزش سه"، هاکان دمیر، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران كه تيمش به سختى و در وقت اضافه موفق به برترى برابر قطر شد، بعد از اين برد در گام نخست از مسابقات انتخابى كاپ آسيا گفت: بازی سختی بود و تیم ملی قطر خیلی سرسختانه بازی کرد. آنها تغییراتی در ترکیب خود نسبت به مسابقات گذشته داشتند.

وى ادامه داد: ما چند ترن اوور دادیم که برتری را به حریف تقدیم کرد. به بازیکنانم تبریک می‌کویم که مسابقه سختی را بردند و آنها به هم اعتماد کردند و ناامید نشدند. پیروزی مهمی در مقابل تماشاگران به دست آوردیم.

هاکان دمیر در ادامه به انتقاد از تركيب قطرى.ها پرداخت و گفت: هر تیم ملی به نظر من می‌تواند یک بازیکن تابعیت گرفته در ترکیب خود داشته باشد ولی من نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیرقطری استفاده می‌کنند؟! این منصفانه نیست.

وی در پايان گفت: بازی با قطر طوری بود که اگر ناامید می‌شدیم با اختلاف زیادی شکست می‌خوردیم. ما در جریان بازی ماندیم و برنده شدیم. ایران می‌تواند خیلی بهتر بازی کند ولی دوران آماده سازی ما چندان زیاد نبود و برخی بازیکنان دیر و خسته به اردوی تیم ملی ملحق شدند. با این حال، همه آنها تلاش خود را کردند.

دیدگاه‌ها