کد خبر : 2004324 | 05 اسفند 1402 ساعت 07:44 | 22.5K بازدید | 8 دیدگاه

ماشاریپوف رفیق‌صمیمی‌اش را پیدا کرد:

جلالی در نقش ستاره جوان ازبکستان (عکس)

خوشحالی جلالی و ماشاریپوف شباهت زیادی به خوشحالی کاپیتان ازبکستان و عباس‌بیک فیض‌الله‌اف داشت.

جلالی در نقش ستاره جوان ازبکستان (عکس)

به گزارش ورزش سه، ابولفضل جلالی و جلال‌الدین ماشاریپوف خوشحالی جالبی پس از گلزنی ستاره ازبک مقابل ملوان انجام دادند و جشن گل دونفره‌ای را برگزار کردند.

جلالی در این مسابقه با پاس در عمق ماشاریپوف را صاحب توپ کرد و او با ضربه بغل پا توپ را به تور دروازه حبیب فرعباسی چسباند و پس از آن به سمت جلالی رفت، آنها به هوا پریدند و سینه‌های خود را به هم کوبیدند، این خوشحالی در جام ملت‌های آسیا هم انجام شد و پس از گلزنی عباس‌بیک فیض‌الله اف مقابل تایلند ستاره جوان ازبکستان خوشحالی مشابهی انجام دادند.

ماشاریپوف در این مسابقه به شکلی بازی می‌کرد و رابطه خوبی با بازیکنان این تیم داشت که انگار سال‌ها در تیم استقلال حضور داشته  و مشخص است او در تمرینات استقلال و مدت حضور کوتاه خود در این تیم رابطه خوبی با بازیکنان استقلال پیدا کرده است.

1994150

ماشاریپوف در این مسابقه به عنوان مهاجم سایه بازی کرد اما احتمال دارد در ادامه فصل به خط هافبک تیم استقلال هم منتقل شود و در این صورت شاهد همکاری او و جلالی در خلق حملات استقلال خواهیم بود.

جلال‌الدین ماشاریپوف در جام ملت‌های آسیا با بازوبند کاپیتانی ازبکستان به میدان رفت و برای این تیم بازی‌های خوبی انجام داد و در بازی آخر مقابل قطر یک ضربه پنالتی از دست داد که باعث حذف این تیم شد.

دیدگاه‌ها