کد خبر : 2004335 | 05 اسفند 1402 ساعت 09:10 | 14K بازدید | 53 دیدگاه

از عصبانیت او تعجب کردیم

نصیرزاده: شجاع خوش اخلاق‌ترین بازیکن ماست

هوشنگ نصیرزاده می‌گوید شجاع خلیل‌زاده خوش اخلاق‌ترین بازیکن تیم تراکتور است.

نصیرزاده: شجاع خوش اخلاق‌ترین بازیکن ماست

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل تراکتور در خصوص اتفاقات پیش آمده در میکسدزون ورزشگاه آزادی با شجاع گفت: خبرنگار وجدان عمومی است و باید سوالی را طرح کند که سوال مردم است. حالا ما با انسانی سروکار داریم که در حین بازی ضربان قلبش به 200 رسیده و می‌آید از جلوی خبرنگاران رد می‌شود. خبرنگار با عنایت به صحبت‌های سرمربی تیم ملی که از خط دفاعی اعلام رضایت کرده بود، با کاپیتان ما جوری صحبت می‌کند که نظر مخالف سرمربی را از او می‌گیرد. باتوجه به اینکه او جزء مدافعین تیم ملی بوده، می‌خواهد یک‌جوری نظر مخالف سرمربی را بگیرد که می‌تواند اسباب تنش شود.

وی افزود: فوتبال یک مهارت است و اینطور نیست که کسی سر کلاس بنشیند و برایش تدریس شود. اما خبرنگاری اینطور است و شما دکترای روابط عمومی و رسانه می‌گیرد. بنابراین یک‌سری استانداردها دارد. من به عنوان خبرنگار درکم از محیط اگر کافی نباشد، ممکن است چنین جنجالی ایجاد کنم. ببینید همیشه در دعواها 80-90% لحن تاثیر دارد. لحن اگر اشتباه باشد، می‌تواند تاثیرات خیلی زیادی بگذارد. ضمنا این میکسدزون مربوط به بازی است و مربوط به جام ملت‌های آسیا نیست که چنین سوالی پرسیده شود.

او با تمجید از شجاع عنوان کرد: ما در تیممان 27-8 بازیکن داریم و خوش اخلاق‌ترین بازیکن ما شجاع خلیل‌زاده است. اصلا روزی که عصبانی شد، باعث تعجب ما هم شد. او آستانه تحمل بالایی دارد و همیشه بازیکنان ما را آرام می‌کند.

نصیرزاده با اشاره به اظهارات علیرضا حقیقی و مهدی ترابی اظهار داشت: شما دیدید که بازیکن حریف از شجاع دفاع کرد و همچنین دروازه‌بان یک تیم دیگری هم همینطور. باشگاه ما در این رابطه عذرخواهی کرد اما خبرنگاری که این موضوع را مطرح کرد و می‌خواهد به مدافع تیم ملی آسیب وارد کند هم باید عذرخواهی کند.

دیدگاه‌ها