کد خبر : 2004381 | 05 اسفند 1402 ساعت 12:50 | 16K بازدید | 4 دیدگاه

گلیج همچنان امیدوار به المپیک (عکس)

مجتبی گلیج با رهایی از بند مصدومیت در جام باشگاه‌های جهان برای بانک شهر روی تشک رفت.

گلیج همچنان امیدوار به المپیک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه تا چندی قبل از مجتبی گلیج به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد ایران نام برده می‌شد، اما مصدومیت او در مسابقات جهانی و تشدید آن در بازی‌های آسیایی باعث شد تا این کشتی‌گیر مازندرانی نتواند در قهرمانی کشور عملکرد خوبی داشته باشد و با رد درخواست معافیتش از سوی کادرفنی، در همان کشتی اول لنگ لنگان تشک را ترک کرد. 

گلیج که با توجه به قرار نگرفتن در میان کشتی‌گیران برتر مسابقات کشوری امید چندانی به بازگشت به تیم ملی نداشت، چندی قبل از سوی محسن کاوه فراخوانده شد. با توجه به عدم کسب سهمیه در 97 کیلوگرم همچنان تصمیم نهایی در خصوص این وزن گرفته نشده و حالا گلیج هم امید دارد که بتواند در المپیک روی تشک برود.

1994213

این کشتی‌گیر تنکابنی امروز در شهر خودش در ترکیب بانک شهر روی تشک رفت. در دیدار اول از جام باشگاه‌های جهان با اینکه بانک شهر برابر تیم قرقیزستانی ایستاده بود، اما در اوزان بالا این تیم از کشتی‌گیران ایرانی استفاده کرد.

در یک تصمیم عجیب مجتبی گلیج هم به 125 کیلوگرم رفت و برابر حریف ایرانی خود یعنی محمدرضا قربانی 5 بر یک به پیروزی رسید تا از این چالش سربلند بیرون بیاید.

دیدگاه‌ها