کد خبر : 2004394 | 05 اسفند 1402 ساعت 13:45 | 63.7K بازدید | 28 دیدگاه

اعتراف جالب رئیس لالیگا

از لج فلورنتینو پرز با الخلیفی آشتی کردم!

خاویر تباس تایید کرد که مشکلات قدیمی‌اش با رئیس پی اس جی را به‌خاطر مخالفت با فلورنتینو پرز بر سر قضیه سوپرلیگ کنار گذاشته است.

از لج فلورنتینو پرز با الخلیفی آشتی کردم!

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس بسیار خوشحال است که کیلیان امباپه در مسیر انتقال به رئال قرار گرفته و در مصاحبه با اکیپ به فلورنتینو پرز تبریک هم گفت. تباس هوادار رئال است اما مشکلاتی دیرینه با پرز دارد. او اعتراف کرد که پرز سه سال است با او حرف نمی‌زند و عمده مشکلشان به قضیه سوپرلیگ مربوط می‌شود.

1988561

تباس انتقال امباپه به رئال را به سود لالیگا عنوان کرد و گفت: «به خدمت گرفتن بازیکنان بزرگ لالیگا را تقویت می‌کند، اما ضروری هم نیست. البته همیشه بهتر است که لالیگا نام‌های بزرگ داشته باشد. داشتن مربیانی مانند مورینیو یا گواردیولا نیز مفید است. اما بازیکنانی مانند رونالدو، نیمار و مسی رفتند و لالیگا به مسیر خود بسیار خوب و بی‌مشکل ادامه می‌دهد. با این حال، امباپه به ما در سال‌های آینده کمک خواهد کرد تا همه چیزهایی را که قبلاً به دست آورده‌ایم، تثبیت کنیم.»

ضرر لیگ فرانسه از جدایی امباپه: «با تمام ایراداتش، پی اس جی در 10 سال گذشته یک برند ساخته است. لیگ یک به نوبه خود هنوز باید بیشتر روی برند خود کار کند. در کوتاه مدت، جدایی امباپه خبر خوبی نیست، اما استراتژی لیگ فرانسه باید در میان مدت و بلندمدت متمرکز باشد.»

1992832

تباس گفت که مشکلاتش با ناصر الخلیفی را فعلا کنار گذاشته چون موضعی مشابه در مورد سوپرلیگ دارند: «الان مشکلی با ناصر ندارم و باید درک کرد چه زمانی اختلافات را کنار گذاشت. پرز توقع داشت در سوپرلیگ حامی او باشم و علیه الخلیفی و چفرین (رئیس یوفا) موضع بگیرم اما من این کار را نکردم اما این هم دلیل نمی‌شود که با همه کارهای الخلیفی و چفرین موافق باشم. من و ناصر مشکلاتمان را کنار گذاشته‌ایم و با همه قدرت علیه پرز و سوپرلیگ هستیم.»

دیدگاه‌ها