کد خبر : 2004402 | 05 اسفند 1402 ساعت 14:22 | 22.5K بازدید | 5 دیدگاه

بمبی که در شش ثانیه پایانی ترکید؛

زیباترین و حساس‌ترین گل هفته توسط یک گلر! (عکس)

در یک اتفاقی دیوانه‌وار، گل تساوی‌بخش سجاد بابایی در شش ثانیه پایانی با یک شلیک تمام کننده، لحظاتی فوق‌العاده و تک امتیاز ارزشمند را در ساوه برای تیم فولادزرند ایرانیان به ارمغان آورد.

زیباترین و حساس‌ترین گل هفته توسط یک گلر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در فوتسال همیشه لحظات جالب و جذابی رقم می‌خورد که یکی از آن‌ها گلزنی دروازه‌بان‌ها بوده است. در چاشنی برخی از گل‌ها گاهی اختلاف را بیشتر می‌کند و در معدود دفعات ناجی تیم‌هایشان می‌شوند که روز گذشته در دیدار تیم‌های سن‌ایچ ساوه _ فولادزرند ایرانیان، سنگربان جوان زرندی‌ها در ثانیه‌های پایانی گل فوق‌العاده‌ای را به ثمر رساند و تیمش را از یک شکست خارج از خانه فراری داد.

1994234

در لیگ برتر فوتسال ایران، تیم‌هایی که نتیجه را در حال واگذار کردن هستند، در دقایق پایانی به تاکتیک پاورپلی روی می‌آورند. یعنی با خارج کردن دروازه‌بان خودی، با پنج بازیکن به سوی دروازه حریف حمله‌ور می‌شوند تا گل‌های خورده را جبران کنند. اما این‌بار سرمربی تیم فولادزرند تصمیم گرفت که از گلر اصلی‌اش در سیستم پنج نفره و تاکتیک پاور استفاده کند و در شش ثانیه‌پایانی مُزدش را هم گرفت.

1994235

در حالی‌که تیم فولادزرند با نتیجه ۳ بر دو از میزبانش سن‌ایچ ساوه عقب افتاده بود، سجاد بابایی با شلیکی تمام کننده و غیرقابل مهار، دروازه‌‌ی علی احسانی را فرو ریخت و برای اولین‌بار در لیگ برتر این فصل موفق به گلزنی شد. 

1994236

پیش از بابایی، حمید رشیدی از سن‌ایچ، مسعود محمدی از گیتی‌پسند، علی حمداللهی از مقاومت البرز، مهدی رستمی‌ها و علی صمیمی از مس‌سونگون و محمدعلی میرزایی از ایرالکو اراک موفق به گلزنی شده بودند.

1994238

دیدگاه‌ها