کد خبر : 2004417 | 05 اسفند 1402 ساعت 16:02 | 33.7K بازدید | 29 دیدگاه

دو روی سکه فوتبال برای بازیکن جوان سپاهان!

آریا یوسفی شب بسیار سختی را در ورزشگاه کینگ‌دام آره‌نای منطقه بولوار جهانی ریاض تجربه کرد.

دو روی سکه فوتبال برای بازیکن جوان سپاهان!

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان برای جبران باخت 3 بر یک در بازی رفت پا به میدان گذاشته بود و در ریاض به دنبال پیروزی و صعود بود. مورایس برای رقم زدن این اتفاق مهم تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود که یکی از مهم‌ترین و قابل توجه ترین آنها حضور آریا یوسفی در ترکیب اصلی بود.

یوسفی که پس از بازگشت از اردوی تیم ملی در جام ملت‌ها بدون انجام بازی در این تورنمنت در مصاف رفت مقابل الهلال هم شانس بازی به دست نیاورد، در بازی برگشت از ابتدا به عنوان یکی از هافبک های تیم در ترکیب قرار داشت و روز تلخ و شیرینی را تجربه کرد.

آریا در نیمه اول یکبار در دقایق پایانی با بازگرداندن ضربه میتروویچ از روی خط دروازه سپاهان را نجات داد و به شدت مورد تشویق سپاهانی‌ها قرار گرفت، اما در نیمه دوم پس از اینکه توپ او در میانه میدان لو رفت، سیاوش مجبور به خطا برای متوقف کردن مالکوم شد. یوسفی که روی گل اول نتوانست به همراه دابو مانع پیشروی سالم الدوساری شود، روی گل سوم هم آخرین ضربه را پیش از شوت تماشایی و محکم نوس به توپ زد. او در محاصره چند بازیکن الهلال توپ را به بیرون محوطه جریمه فرستاد، اما ستاره گران قیمت الهلال آنجا ایستاده بود تا با یک شوت تماشایی دروازه پیام نیازمند را برای دومین مرتبه فرو بریزد.

عکس از یاسر جمالی

1994251

دیدگاه‌ها