کد خبر : 2004432 | 05 اسفند 1402 ساعت 17:37 | 13.8K بازدید | 46 دیدگاه

همه ما باید از او سپاسگزار باشیم؛

خمس: مسئول باخت پرسپولیس منم، نه زنوزی

پاکو خمس در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود به حمایت و تمجید از محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، پرداخت.

خمس: مسئول باخت پرسپولیس منم، نه زنوزی

به گزارش ورزش سه، پس از شکست تراکتور برابر پرسپولیس برخی از هواداران تیم تبریزی محمدرضا زنوزی را مسئول این شکست معرفی کردند و اعتقاد داشتند عملکرد او باعث عدم نتیجه‌گیری تراکتور شده است. این یکی از موضوعاتی بود که در کنفرانس مطبوعاتی امروز خمس مورد سوال قرار گرفت و سرمربی تراکتور در واکنش به این موضوع به تمجید از زنوزی پرداخت.

ویدئو: 325603

او در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت هواداران همواره از او حمایت می‌کنند اما زنوزی را مقصر شکست‌ها می‌دانند، عنوان کرد: در زمانی که من به باشگاه آمدم، این باشگاه رشد زیادی کرده است. فکر می‌کنم کم کم هم از جنبه فوتبالی پیشرفت و ارتقا پیدا می‌کند و هم از به لحاظ زیرساخت‌های باشگاه این اتفاق رخ می‌دهد. هر روز امکانات بیشتری برای ما فراهم می‌شود تا بتوانیم بهتر کار کنیم و زمانی هم که نیازی به جذب بازیکن داشته باشیم، سعی می‌کنیم با توجه به بضاعت و امکانی که وجود دارد، بهترین‌ها را جذب کنیم. همه اینها به لطف هزینه‌هایی است که جناب آقای زنونی می‌کنند. چیزی که دوست داشتم هواداران عزیز و خبرنگاران گرامی بدانند و درک کنند این است که همه اینها به لطف جناب آقای زنوزی میسر شده است، چون ایشان پول خودشان و خانواده‌شان را خرج ما می‌کنند.

او ادامه داد: من با اینکه به نظر هر شخصی عمیقا احترام می‌گذارم اما نمی‌توانم این نکته را درک کنم که ما فرضا مسابقه‌ای را برابر پرسپولیس واگذار می‌کنیم و مردم مسئولیت آن شکست را گردن آقای زنوزی یا آقای نصیرزاده یا هر کس دیگری بیندازند؛ مسئول همه اینها خود من هستم. چه طرفداران عزیز و چه شما خبرنگاران خواستید مسئولیت شکستی را گردن شخصی بیندازید، باید بدانید که آن شخص من هستم. می‌خواهم بدانید که اگر آقای زنوزی نبودند، الان وضع ما اینطور نبود و طور دیگری بود. جناب آقای زنوزی چه نسبت به تیم تراکتور و چه نسبت به شهر تبریز بسیار دست و دلباز بودند و همه ما باید عمیقا از ایشان سپاسگزار باشیم.

خمس با تاکید بر اینکه او مسئول نتایج تراکتور است، گفت: اگر انتقادی هم هست، باید نسبت به سرمربی باشد. اگر آقای زنوزی نبودند هیچکدام از این اتفاقات خوب نمی‌افتاد و پیشرفت‌هایی که گفتم، چه در زمینه فوتبالی و چه در زمینه ساختاری برای باشگاه تراکتور رخ نمی‌داد. این خیلی ناعادلانه و نامنصفانه است که بخواهیم بعد از بخواهیم ایشان را مسئول بدانیم. همیشه بلااستثنا وقتی تیم می‌بازد، مقصر اصلی و مسئول اصلی سرمربی است، نه سرپرست یا مدیرعامل یا مالک باشگاه. بنابراین بازی با پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست و مسئولیت شکست با من است. می‌خواستم این را برای همیشه برای همه عزیزان روشن کنم.

دیدگاه‌ها