کد خبر : 2004457 | 05 اسفند 1402 ساعت 19:27 | 41.6K بازدید | 8 دیدگاه

مهاجم 400 هزار یورویی در یونایتد فیکس شد (عکس)

منچستریونایتد در بازی امشب مقابل فولام به مهاجم 19 ساله‌ای بازی داده که فقط 400 هزار یورو ارزش دارد.

مهاجم 400 هزار یورویی در یونایتد فیکس شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عمری فورسون، پدیده آکادمی منچستریونایتد، اولین بار در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته و مقابل فولام بازی می‌کند.

اریک تن هاخ پس از مصدومیت راسموس هویلوند، با چالش انتخاب جانشین این مهاجم مواجه بود و به همین دلیل با یک انتخاب جالب به این بازیکن 19 ساله روی آورد. یونایتد روز جمعه اعلام کرد که هویلوند به دلیل مصدومیت عضلانی تا سه هفته از میادین دور است.

این مهاجم که تنها 400 هزار یورو قیمت دارد، در خط حمله یونایتد در بازی امشب به میدان رفته است. یونایتد این رقم را برای آلخاندرو گارناچو در سال 2020 پرداخت کرد.

مارکوس رشفورد و آلخاندرو گارناچو دیگر مهاجمان یونایتد در این بازی هستند. در این بازی آنتونی برزیلی‌ با نظر تن هاخ در ترکیب اصلی قرار نگرفته و نیمکت نشین است. او در روزهای سختی که با این باشگاه سپری می‌کند یک بار دیگر نیمکت نشین شده است.

1994312

فورسون تا کنون چند بازی برای این باشگاه انجام داده است. یکی از این بازی‌ها اوایل این ماه بود که او در جریان برتری 4-3 مقابل ولورهمپتون به جای هویلوند وارد ترکیب شده بود.

دو بازی دیگر او در جام حذفی انجام شد. با این وجود او هنوز موفق نشده برای یونایتد گلزنی کند. او قبل از بازی مقابل فولام، طی سه بازی در لیگ برتر نیمکت نشین بود.

دیدگاه‌ها