کد خبر : 2004461 | 05 اسفند 1402 ساعت 19:57 | 10.3K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره اینتر سرما خورد، بازی لچه پرید!

یان زومر به دلیل سرماخوردگی بازی مقابل لچه را از دست داد.

ستاره اینتر سرما خورد، بازی لچه پرید!

به گزارش "ورزش سه" اینتر پس از ابتلا یان زومر به آنفولانزا، او را در بازی مقابل لچه در اختیار ندارد و بنابراین امیل آئودرو به جای او در لیست قرار گرفته است. این بازی از سری رقابت‌های هفته بیست و ششم سری A در ورزشگاه ویا دل ماره برگزار می‌شود.

در چند روز گذشته نگرانی‌هایی در مورد زومر وجود داشت. اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داد که این ملی‌پوش سوئیسی کمپ تمرینی اینتر را ترک کرد و برای بهبودی به خانه فرستاده شد.

1994323

این بدان معناست که او برای سفر در بازی لچه حتی در فهرست بازیکنان اینتر قرار نمی‌گیرد، بنابراین آئودرو در انتظار جانشینی اوست.

این اولین بازی آئودرو در سری A با پیراهن اینتر خواهد بود. این دروازه‌بان تنها دو بازی برای این تیم در لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا انجام داده است: تساوی 3-3 مقابل بنفیکا و شکست 2-1 مقابل بولونیا.

اینتر همچنین مارکوس تورام مصدوم را برای این بازی در اختیار نخواهد داشت، در حالی که آلساندرو باستونی ممکن است استراحت کند، زیرا او فقط یک کارت زرد با محرومیت فاصله دارد.

سیمونه اینزاگی باید ترکیب تیمش را تا حدودی جابجا کند، زیرا بازی معوقه آن‌ها مقابل آتلانتا در سری A روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها