کد خبر : 2004464 | 05 اسفند 1402 ساعت 20:09 | 28.3K بازدید | 16 دیدگاه

خوش‌شانس‌ترین مدافع بازی‌های امروز

بهت هواداران: چرا مگوایر اخراج نشد! (عکس)

خطای خشن هری مگوایر در بازی امروز منچستر یونایتد و در ادامه جریمه او با یک کارت زرد، اعتراض هواداران را به دنبال داشت.

بهت هواداران: چرا مگوایر اخراج نشد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر، مدافع منچستر یونایتد، خوش‌شانس بود که با وجود خطای خطرناکش در بازی امروز، فقط یک کارت زرد دریافت کرد و در زمین ماند.

در بیست و ششمین هفته لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد میزبان فولام است. شیاطین سرخ در هفته‌های اخیر لیگ برتر چهار برد پیاپی ثبت کرده‌اند و امروز فرصت دارند که آمارشان را بهبود ببخشند.

هری مگوایر مانند دو بازی اخیر در بین ۱۱ مرد اصلی اریک تن‌هاخ قرار داشت. در نیمه اول بازی اتفاقی رخ داد که صدای اعتراض هواداران رقیب را درآورد.

1994334

در دقیقه ۳۶ هری مگوایر برای مهار ساشا لوکیچ به سمت او هجوم برد و با حرکت خطرناکی پایش را بر روی مچ او قرار داد. داور بلافاصله سوت زد و مگوایر را با کارت زرد جریمه کرد. این تصمیم داور با اعتراض بازیکنان فولام همراه بود. آنها معتقد بودند که خطا آنقدری شدید بوده که داور مدافع انگلیسی را از زمین اخراج کند. در ادامه حتی وی‌اِی‌آر هم صحنه را چک کرد اما تغییری در تصمیم داور رخ نداد.

هواداران در فضای مجازی از عدم اخراج مگوایر تعجب کرده‌اند و حق را به بازیکنان فولام داده‌اند. هواداری نوشته است: «این چطور کارت قرمز نداشت؟ احتمالا وی‌اِی‌آر با ما شوخی دارد.»

کاربری نوشته: «داور ممکن است اشتباه کند ولی اینکه وی‌اِی‌آر تصمیم داور را عوض نکرد عجیب بود.»

هواداری گفت: «مگوایر امروز خوش‌شانس‌ترین مدافع جهان بود. این یک قرمز واضح است.»

کاربری نوشت: «این با همه قوانین و در همه لیگ‌ها قرمز است و داور با این تصمیمش اشتباه بزرگی مرتکب شد.»

دیدگاه‌ها