کد خبر : 2004470 | 05 اسفند 1402 ساعت 20:35 | 37.5K بازدید | 11 دیدگاه

مدافع بارسا در پست جدید می‌درخشد (عکس)

دومین گل بارسلونا در بازی مقابل ختافه روی حرکت و پاس دیدنی آندریاس کریستنسن به ثمر رسید.

مدافع بارسا در پست جدید می‌درخشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آندریاس کریستنسن در بازی امروز بارسلونا مقابل ختافه عملکرد خوبی داشته و موفق شد در نیمه روی گل دوم تیمش اثرگذار باشد.

این مدافع دانمارکی از زمان آغاز حمله دقیقه 53 روی دروازه ختافه از زمین خودی حرکت کرد تا پایه‌گذار گل ژوائو فلیکس شود. هنگامی که پائو کوبارسی تصمیم گرفت توپ را در زمین خودی به ایلکای گوندوگان پاس بدهد، کریستنسن شروع به حرکت کرد.

گوندوگان پس از اینکه توپ را دریافت کرد آن را با پاس کوتاه در اختیار رافینیا قرار داد. این بازیکن برزیلی که با فشار بازیکن حریف برای دریافت توپ مواجه بود با پاس بلند کریستنسن را به توپ رساند.

1994353
1994351
1994354

این مدافع پس از طی کردن مسیری طولانی از محوطه جریمه خودی را محوطه حریف توپ را در اختیار گرفت و به سمت دروازه نگاه کرد تا چشمش به فلیکس خورد. با وجود تکل بلند مدافع حریف که او را همراهی می‌کرد، پاس عرضی در نزدیکی دروازه به فلیکس رسید که او با یک ضربه ساده پای چپ دروازه را باز کرد تا حرکت دیدنی کریستنسن در نهایت به یک گل مهم تبدیل شود.

ویدئو: 325619

نکته جالب اینکه او طی این بازی چند بار سعی کرده بود اینچنین دروازه حریف را تهدید کرده یا خلق موقعیت کند اما موفق نبود یا با واکنش به موقع بازیکنان حریف چنین موقعیتی خلق نشد تا اینکه او در دقیقه 53 موفق شد در پست جدیدی که ژاوی برای او در نظر گرفته، خوش بدرخشد.

دیدگاه‌ها