کد خبر : 2004471 | 05 اسفند 1402 ساعت 20:30 | 31.6K بازدید | 16 دیدگاه

بررسى مشكوك‌ترين صحنه دربى كرمان؛

عليرضا فغانى كارشناس داورى فوتبال زنان شد

دربى ليگ برتر فوتبال زنان ايران در هفته سيزدهم بين دو تيم كرمانى شهردارى سيرجان و خاتون بم با نتيجه مساوى به پايان رسيد.

عليرضا فغانى كارشناس داورى فوتبال زنان شد

به گزارش ورزش سه، سيرجانى‌ها كه با هدايت مريم ايراندوست ١٠ نفره تا دقيقه ٩٥ دو بر يك از حريف صدرنشين خود در خانه پيش بودند، با اعلام يك ضربه پنالتى در صحنه‌اى مشكوك توسط سلطنت نوروزى و گل شدن آن توسط زهرا قنبرى براى خاتون بم، كسب سه امتياز بازى را از دست دادند تا فاصله چهار امتيازى دو تيم به حداقل نرسد.

تساوى ٢ بر ٢ اين بازى با توجه به نتيجه ۱-۱ بازى رفت در زمين خاتون بم، شرايطى را در جدول و پنج هفته به پايان ليگ برتر شانزدهم فوتبال زنان ايران ايجاد كرد كه شانس قهرمانى شهردارى سيرجان را به كمترين احتمال خود رساند تا خاتون بم و ملوان بندرانزلى در بهترين شرايط و كورس قهرمانى باقى بمانند.

عليرضا فغانى با ديدن فيلم تصاوير دقيقه ٩٥ ديدار شهردارى سيرجان و خاتون بم با توجه به زاويه و كيفيت موجود تصاوير نظر كارشناسى خود را به ورزش سه اعلام كرد. فغانى در مورد اعلام پنالتى به سود خاتون بم در صحنه‌ى دقيقه ٩٥ بازى شهردارى سيرجان گفت: هند نبوده و ادامه بازى تصميم صحيح است.

1994355

عليرضا فغانى با اعلام اين موضوع كه داور مسابقه هم با مكث و شك سوت مى‌زند و پنالتى مى‌گيرد، افزود: البته اين اظهار نظر بر اساس زواياى دوربين و فيلمى كه موجود است مطرح شده اما در ضربه پنالتى منجر به گل تيم خاتون بم هم بايد طبق قانون دستور تكرار اعلام مى‌شد.

عليرضا فغانى، يكى از مشهورترين داوران بين المللى فوتبال جهان، چند روزى در ايران حضور دارد، يكبار ديگر براى حضور در كلاس داورى جام جهانى فوتبال به كشور قطر برخواهد گشت.

لازم به ذکر است در پايان هفته سيزدهم ليگ برتر فوتبال زنان ايران كه روز جمعه چهارم اسفند برگزار شد، خاتون بم با ٣٣ امتياز در صدر ايستاد، ملوان بندرانزلى با ٣١ امتياز دوم و شهردارى سيرجان با از دست دادن برد سه امتيازى مقابل صدرنشين به دليل اعلام پنالتى اشتباه در دقيقه ٩٥ بازى به سود تيم مهمان با سقوط يك پله‌اى با ٢٩ امتياز رده سوم جدول را به خود اختصاص داد.

دیدگاه‌ها