کد خبر : 2004479 | 06 اسفند 1402 ساعت 02:44 | 9.4K بازدید | 14 دیدگاه

ستاره چلسی: جام اتحادیه مهم‌تر از چمپیونزلیگ است!

بن چیلول، ستاره چلسی، می‌گوید فینال جام اتحادیه فردا برابر لیورپول برای آنها از فینال لیگ قهرمانان مهم‌تر است.

ستاره چلسی: جام اتحادیه مهم‌تر از چمپیونزلیگ است!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در فینال جام اتحادیه این فصل، فردا از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه ومبلی به مصاف لیورپول خواهد رفت. شاگردان مائوریسیو پوچتینو در این فصل لیگ برتر عملکرد خوبی نداشته‌اند اما در جام اتحادیه تیم خوبی ظاهر شده‌ و به فینال رسیده‌اند.

قهرمانی در جام اتحادیه برای تیم جوان پوچتینو می‌تواند یک گام بلند به سمت بازگشت به روزهای خوبی باشد. با توجه به اینکه اکثر بازیکنان چلسی سن کمی دارند، به دست آوردن یک جام، آن هم با شکست دادن تیم قدرتمند لیورپول، به آنها روحیه و ذهنیت عالی‌ای خواهد داد.

بن چیلول که از بازیکنان باتجربه ترکیب آبی‌ها به شمار می‌رود و با این تیم توانایی قهرمانی در چمپیونزلیگ فصل ۲۱-۲۰۲۰ را دارد، در گفتگوی جدیدی از اهمیت فینال فردا صحبت کرد.

1994383

او گفت: «جام اتحادیه برای‌ باشگاه بسیار بزرگ خواهد بود. من معتقدم این جام مهم‌تر از فینال چمپیونزلیگ است. نه از نظر اعتبار، بلکه به دلیل موفق شدن در مسیری که در آن قرار دادیم.

ما تیم جوانی داریم و هنوز در ابتدای راه هستیم. گرفتن جام در این پروسه می‌تواند اعتمادبه‌نفس تیم را برای ادامه بازی‌های این فصل و همچنین فصل بعد افزایش دهد.»

مدافع انگلیسی چلسی درباره تفاوت‌های چلسی زمانی که او به این باشگاه پیوست با تیم حال حاضر گفت: «تیم در آن زمان بازیکنان باتجربه زیادی داشت و من به‌عنوان یک بازیکن جوان‌تر از آنها مشورت می‌گرفتم. در حال حاضر بازیکنان جوان تیم بیشتر هستند و ما که سال‌های بیشتری است که در اینجا هستیم وظیفه داریم که آنها را راهنمایی کنیم. من مطمئنم آینده چلسی با این بازیکنان جوان روشن است.»

دیدگاه‌ها